رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در طول سال‌های قبل، مدیران و مسئولان و فعالان صنعت هسته‌ای، زیرساخت‌های مهمی ایجاد کرده‌اند که در توافقات مراقب باشید این زیرساخت‌ها دست نخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فابریزیو رومانو، اوتاویو نیز با النصر به توافق رسید و این بازیکن راهی عربستان می شود.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی 5 ساله با جرمی دوکو، ستاره جوان رن، به توافق دست یافت.
طبق اعلام روزنامه الریاضیة عربستان، باشگاه الهلال پس از جذب نیمار، با یاسین بونو نیز به توافق دست یافته است.
منتظر محمد هافبک عراقی تیم استقلال با عقد قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.
طبق توافق انجام شده میان دو شرکت سعودی و ترکیه ای، عربستان در خارج از این کشور یعنی در ترکیه پهپاد می‌سازد.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.
سران امنیتی تل آویو از تیرگی روابط کنونی بایدن و نتانیاهو در پی جنجال اصلاحات قضائی وی در فلسطین اشغالی بسیار ناخشنودند، زیرا به کاهش نفوذ تل آویو در سیاست خارجی واشنگتن انجامیده است.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد، بیان داشتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
رهبر انقلاب درباره توافقات هسته‌ای فرمودند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
اقدامات افراط‌گرایانه کابینه اسرائیل نقش قابل‌توجهی در ناکامی توافق ابراهیم دارد و تاثیرگذار است چراکه عملا جامعه جهانی و مشخصا کشور‌های عربی را به واکنش وادار کرده و نشان می‌دهد رژیمی که در داخل اراضی اشغالی به این شکل با فلسطینی‌ها برخورد می‌کند دیگر دلیلی برای عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی باقی نمی‌گذارد. در سوی دیگر نیز بهبود روابط ایران با کشور‌های عربی و تحولات منطقه خاورمیانه بهانه را از دست این کشور‌ها برای نزدیکی به اسرائیل گرفته است.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال 2024 به پایان برسد.
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود به توافق ریاض با تهران و اوضاع اراضی اشغالی اشاره کرد.
مقام های آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند، به دنبال دستیابی به توافق جامع و مشروط با نتانیاهو بودند که بر اساس آن، واشنگتن با تل آویو علیه ایران همدست می شود.
رئیس جمهور فرانسه ضمن استقبال از توافق ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی، انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان را خواستار شد.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
نخست وزیر لبنان با بیان اینکه زمان پایان ظلم علیه فلسطینی ها فرا رسیده است، گفت: به مرحله امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان و سرزمنین های اشغالی نزدیک شده ایم.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی نیز که در سفر به فلسطین اشغالی همراه منندز بوده است، در این کنفرانس خبری گفت که باید در آمریکا مخالفتی دو حزبی با هرگونه توافقی درباره توافق هسته‌ای ایران انجام شود.
سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی با بیان اینکه هنوز اختلاف هایی درباره توافق هسته ای وجود دارد که باید حل شود، گفت: ما خواهان حل دیپلماتیک امور با ایران طبق شروط بایدن هستیم.
پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته بود که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ