نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
حجج الاسلام محمدرضا و محمدباقر سیستانی فرزندان مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سیستانی در مراسم ترحیم واعظ فقید شیخ محمدباقر مقدسی در نجف اشرف شرکت کردند. شیخ محمد باقر مقدسی از خطبا و علمای برجسته نجف هفته گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. وی متولد ۱۹۳۹ در نجف و یکی از برجسته‌ترین خطبای حسینی به شمار می‌رفت. شیخ باقر مقدسی علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی نیز داشت و صاحب صدای زیبایی بود.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که تعدادی از فرزندان شهدا به اجرای سرود پرداختند.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان «یه قاچ هندوانه» برای ۶۰۰ فرزند دختر و پسر تحت پوشش برگزار می‌شود.
جورجینا رودریگز امروز چند استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که فرزندان او و کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشتند.
کریستیانو رونالدو و همسرش، یکی از فرزندان خود را برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری کردند.
واگذاری زمین به سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در محل میز خدمت وزارت راه و شهرسازی مصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم عماد افروغ، جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.
فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه برای حضور در اردوی خروس‌ها راهی کمپ این تیم شدند.
مراسم ترحیم مرحومه اعظم روحانی همسر استاد شهید مرتضی مطهری صبح امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور علی و محمد مطهری فرزندان آن مرحوم و علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
ششمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پنجشنبه، ۲۲ دی ماه با حضور فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، محمود واعظی و جمعی دیگر از چهره‌های سیاسی در مرقد امام راحل برگزار شد.
اسماعیلی درباره اینکه دولت آمریکا در حال تصویب قانونی است تا مانع از حضور فرزندان مقامات ایرانی در آن کشور شود گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
این طرح به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می‌دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده‌ای از مقامات ایرانی و خانواده آن‌ها در این کشور حضور دارند یا خیر.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
تمرین امروز هلند تحت الشعاع حضور فرزندان برخی از بازیکنان لاله های نارنجی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان کوثر را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
کشکولی با اشاره به دستگیری‌ها اظهار داشت: برخی فرزندان منافقین زندان‌رفته و اخراج‌شده قدیم در این دستگیری‌ها حضور داشتند.
«تخریب محله مسکونی در شهر جده که ابراهیم و خانواده اش در آن حضور دارند، به طور خاص برای فرزندان وی که دوستان خود را از دست داده اند مساله‌ای به شدت ناراحت کننده بوده است. ابراهیم می‌گوید که فرزندانش حتی به وی گفته اند که دیگر نمی‌خواهند در شهر جده زندگی کنند».
علی کریمی ابتدا به سختی‌هایی که در ایران به زنان روا می‌شود، اشاره کرد. کنایه اصلی او، ولی در استوری بعدی‌اش بود. جایی که با اشاره به جنجال حضور بی‌شمار فرزندان تعدادی از مسئولان در کشور‌های غربی و آمریکا، به‌ویژه موضوع جدیدی که برای انسیه خزعلی پیش آمده، موضوع مهمی را مطرح کرده است
اردوی استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با حضور ۳۶ نفر در ورزشگاه شهید شاطری برگزار شد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: البته برای فرزندان اعضای هیئت علمی به صورت سیستماتیک است که فرزندان آن‌ها بتوانند در محل کار پدر یا مادر تحصیل کنند که شرط هم دارد و حتما باید ۹۰ درصد نمره آخرین نفر قبول شده در دانشگاه مقصد را هم داشته باشند؛ یعنی به این صورت نیست که فرد قبول نشده باشد و بدون آزمون در دانشگاهی که پدر یا مادر حضور دارند، تحصیل کند.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از ۴۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین، ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو حمایت می‌کند.
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ