وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
هجمه به نظارت استصوابی موضوع جدیدی نیست و شبهه‌افکنان هرازچندگاهی این اصل قانونی را زیر سوال می‌برند تا خودی نشان دهند.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان1" خبر داد. همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب بخوانید.
کاخ سفید  یک جلسه استماع با کارگران برگزار می کند تا تجربیات آنها از فرایند به کارگیری فناوری های خودکار توسط کارفرمایان شان برای نظارت، رصد و ارزیابی را دریابد.
نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح در پاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجود نداشته.»
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
یک کارشناس محیط زیست با بیان اینکه انتقال آب دریا کمکی به احیای زاینده‌رود نخواهد کرد، گفت: احیای زاینده‌رود وقتی رخ خواهد داد که آب در بستر رودخانه جاری شود، اما سوال اساسی این است که قرار است با انتقال آب دریا به اصفهان، آب در رودخانه جاری شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، بعید به‌نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد؛ زیرا انتقال آب به‌صورت لوله و تحت نظارت خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بسیاری از کاندیدا‌های مجلس نه وظایف نمایندگی را می‌دانند و نه از امکانات کشور اطلاع دارند. حتی دولت‌ها هم انتظارات را بالا می‌برند. گفتیم آقایان قول ندهید سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم! امکانات کشور را در نظر بگیرید، گفتند حالا به جای سالی یک میلیون در طی ۴ سال، ۴ میلیون مسکن می‌سازیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت بر نمایندگان درباره صحبت‌های میرسلیم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر ورود پیدا می‌کند چه کسانی می‌توانند شاکی باشند، گفت: بررسی صحبت‌های آقای میرسلیم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیازمند شاکی است و هرکسی می‌تواند نزد مقام‌قضائی شکایت کند، مقام‌قضائی این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌دهد که مثلا شکایت از آقای میرسلیم اتفاق افتاده و تشخیص اینکه این فعل یا قول و گفتار در چارچوب رفتار نمایندگی بوده یا نه، برعهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴ یا ۵ وزارتخانه به شکل جدی مورد سوال و نقد نمایندگان قرار گرفته اند و مجلس منتظر پاسخ است، گفت: یکی از وظایف مجلس براساس وظیفه نظارتی اش نقد و تذکر به دولت و سوال و پیگیری آن از دولت است.
سوال ملی جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان مبنی بر علت عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو اعلام وصول شد.
سوال ملی رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص علت تعدیل کادر بیمارستانی و همچنین کمبود داروی بیماران خاص و عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو.
سوال ملی جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان مبنی بر علت عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو اعلام وصول شد.
ایتالیا در واکنش به انفجارهای رخ‌داده در خط لوله نورد استریم، نظارت و کنترل بر کابل‌های انرژی و مخابراتی زیردریایِ سواحل خود را تشدید کرد.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: نصب دوربین در اتاق عمل، برای حفظ حقوق بیمار و پزشکان است تا قصوری صورت نگیرد. اینکه یک غیر پزشک بخواهد با اقدامات خودش جایگاه حرفه پزشکی را زیر سوال ببرد، پذیرفتنی نیست.
نماینده مجلس گفت: بعضا شاهد هستیم که خود نمایندگان ریشه به تیشه مجلس می‌زنند در انجام تحقیق و تفحص‌ها و یا استیضاح‌ها این خودمان هستیم که بعضا گزارشات مجلس را زیر سوال می‌بریم. باید مجلس به گونه‌ای نظارت کند که قانون مصوب آن اجرایی شود. انجام کار نظارتی حائز اهمیت است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ