وی درباره مصرف گوشت مرغ هایی که دچار خون مردگی یا کبودی می شوند، گفت: «مصرف آن اشکالی ندارد. دلیل کبودی این است که رگ پاره شده و خون به زیر پوست مرغ رفته است. البته قطعا این موضوع در بازار پسندی مرغ تاثیر می گذارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
صاحبان کسب‌وکار‌های ابری معتقدند گردش ترافیک مصرفی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و حدود ۳ برابر بیش از سال گذشته برای این کسب‌وکار‌ها هزینه تراشیده است. به‌علاوه مصرف اینترنت را در شبکه‌های ابری به‌شدت بالا برده و هزینه‌های سنگین چندده‌میلیارد تومانی روی دست صاحبان این کسب‌وکار‌ها گذاشته و آن‌ها را مجبور به افزایش قیمت سرویس نهایی برای مشتریان کرده است.
این تحقیقات در نهایت نشان داد گروهی که چای مصرف می‌کردند با کاهش دو تا سه درجه‌ای سطح فشار خون سیستولیک در طول روز و حدود دو درجه‌ای فشار خون دیاستولیک مواجه شدند. محققان می‌گویند این اولین باری است که موضوع تاثیر چای بر کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا یا طبیعی بررسی می‌شود.
محققان می‌گویند مصرف سه فنجان چای در روز می‌تواند فشار خون را در افراد پایین بیاورد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد مصرف سه فنجان چای در هر روز میانگین فشار خون را دو تا سه درجه کاهش می‌دهد.
تقاضای مصرف برق در کشور روز گذشته به ۷۱ هزار و ۵۹۰ مگاوات کاهش یافت. این در حالی است که تقاضای مصرف برق همچنان بالا بوده و ضرورت مدیریت مصرف برق به خصوص در بخش خانگی وجود دارد.
به گفته محققان، رژیم غذایی پرنمک ممکن است خطر فشار خون بالا و اختلالات شناختی را افزایش دهد.
مغزیجات آجیلی ممکن است یک مکمل مفید برای رژیم غذایی کسانی باشد که می‌خواهند حافظه خود را بهبود بخشند.
مصرف برق کشور در ساعت ۱۴:۲۸ دقیقه امروز سه‌شنبه از مرز ۶۶ هزار مگاوات عبور کرد.
مشهد ـ مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برق ۲۱ اداره، دستگاه اجرایی دولتی، عمومی یا بانک‌های شهرستانهای خراسان رضوی به علت مصرف بالا قطع شد.
مصرف میوه‌های پرپتاسیم از قبیل کیوی، پرتقال، موز، طالبی، گرمک، زردآلو، خربزه، شلیل، انار و خرمالو به کنترل فشار خون کمک می‌کند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
بر اساس مطالعه جدید، خوردن هندوانه در واقع می‌تواند به افزایش مصرف کل مواد مغذی و کیفیت رژیم غذایی کمک کند.
نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به اینکه لازم نیست ما در گام اول قیمت حامل‌های انرژی را بالا ببریم، گفت: باید جلوی ازدیاد مصرف انرژی را بگیریم.
پزشکان معمولاً به بیماران مبتلا به فشار خون بالا توصیه می‌کنند که سبک زندگی خود را تغییر داده و مصرف نمک را کم کنند و وزنشان را کاهش دهند و برای آن‌ها دارو‌های کاهش فشار خون تجویز می‌کنند. با این حال، حدود یک سوم از بیماران با فشار خون بالا، با وجود این مراقبت‌ها، همچنان قادر به کنترل فشار خون خود نیستند.
چربی خون یک عامل خطر عمده برای بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته‌هاست و مصرف غذا‌های چرب، فست فود‌ها و بی تحرکی مهمترین علل بروز چربی خون بالاست.
تحقیق جدید نشان می‌دهد خوردن بالغ بر ۱۲ تخم مرغ در هفته فاکتور‌های پرخطر بیماری قلبی عروقی را در افراد مبتلا به دیابت نوع۲ یا پیش دیابت افزایش نمی‌دهد.
شدت مصرف انرژی در ایران بسیار بالا است، روزهای گذشته این موضوع را به خوبی نشان داد تاجایی که دولت مجبور شد برای کنترل مصرف چند روزی را تعطیل کند.
سالاری گفت: هوشمندسازی در حوزه زنجیره انتقال و توزیع سوخت اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا شکاف های قیمتی با کشور های همجوار بالا است که زمینه قاچاق را فراهم می‌کند و انحراف در مصرف به وجود می‌آورد.
انتشار خبری در یزد موجب بهت و حیرت همه در شهر یزد شد و آن قطع گاز شرکت گاز استان یزد توسط کارشناسان این شرکت به دلیل مصرف بالاتر از حد اعلام شده بود.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
مصرف یک صبحانه حاوی کربوهیدرات بالا با سطح بالاتری از هوشیاری صبحگاهی همراه است. در مقابل، صبحانه حاوی پروتئین بالا با سطح هوشیاری کمتری ارتباط دارد.
مصرف زیاد سدیم با فشار خون بالا، عامل خطر اصلی بیماری‌های قلبی عروقی است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که دفعات افزودن نمک به غذا می‌تواند برای پیش بینی میزان مصرف سدیم فردی در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ