رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد، بیان داشتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
هیچ کس نمی‌داند بادگیر‌ها چقدر قدمت دارند. در آثار هنری مصر باستان آنچه را ممکن است بادگیر‌های متعلق به سه هزار سال پیش باشد، نشان می‌دهند، اما برخی پژوهشگران بر آن هستند که ساختار‌های یافت‌شده در بقایای یک معبد ایرانی قدیمی‌ترین بادگیر‌های واقعی هستند.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد.
روزنامه ایران: مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند و مشکل سال‌های پایانی دهه ۹۰، نه تنها شاخص‌های افول‌کرده اقتصاد بود بلکه مشکل اصلی این بود که گویا با پدیده بی‌دولتی مواجه هستند و دولت مدعی اعتدال حتی مسئولیت خیلی از کار‌های خسارتبارش را هم گردن نمی‌گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
ما باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
دولت‌های متوالی عراق بعد از سال ۲۰۰۳ همواره تاکید کرده‌اند که قصد دارند روابط بسیار خوبی را با جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌های همسایه داشته باشند. سیاست کلی عراق حفظ و بهبود روابط با همه کشور‌های پیرامون بود، همزمان با اینکه اجازه دخالت به هیچ کشوری برای دخالت در شوون داخلی‌اش ندهد و به هیچ کشوری اجازه ندهد که از زبان بغداد سخن بگوید. این سیاست اصلی بغداد است و به نظر من این سیاست باید مورد احترام قرار بگیرد.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر کس جای کی روش روی نیمکت تیم ملی بود چنین شکست سنگینی متحمل نمی شدیم.
هافبک تیم ملی و باشگاه برنتفورد انگلیس می‌گوید ایران برای تاریخ‌سازی به جام جهانی می‌آید.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.
عباس عبدی گفت: در ایران مرسوم است که هر کس یک آماری می‌دهد، زیرا کسی هم صحت و سقم آن، گریبانش را نمی‌گیرد و همین مسئله آمار را بی‌اعتبار می‌کند و این آمار را هم برای مردم نمی‌دهند، چون مردم این آمار را نمی‌پذیرند. این آمار برای جا‌های دیگر ارائه می‌شود و آن نهاد‌ها هم لابد این آمار‌ها را می‌پذیرند.
پلیس سوئیس اعلام کرده که در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده و آشوبگران پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی متفرق شدند. به گفته پلیس سوئیس، ۲ آشوبگر که وارد محوطه سفارت ایران شده بودند، بازداشت شدند.
پلیس سوئیس اعلام کرده که در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده و آشوبگران پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی متفرق شدند. به گفته پلیس سوئیس، ۲ آشوبگر که وارد محوطه سفارت ایران شده بودند، بازداشت شدند.
جواد اوجی، وزیر نفت گفت: به پشتیبانی توان نیروهای مسلح ایران، هیچ کس جرأت نمی‌کند به نفتکش‌های ما نزدیک شود.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
مهاجم این روزهای سپاهان برای اولین بار بعنوان آقای گل لیگ دسته اول به تیم ب دعوت شده بود.
سید حسن نصرالله گفت: من حاضرم از ایران سوخت وارد کنم، اما مساله این است که دولت لبنان باید این امر را بپذیرد، هیچ کسی در لبنان جرات این کار را ندارد، زیرا از تحریم‌های آمریکا می‌ترسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ