رامین رضاییان از هواداران سپاهان درخواست کرد از هفته آینده با حضور در استادیوم به این تیم روحیه بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان هیچ ابهام و اشکالی درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران نداریم و با آن موافق هستیم.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
بیل گیتس به تفکر خلاقانه مشهور است و برای رسیدن به اهداف بزرگ، همواره به دانش و هوش دیگران اتکا می‌کند. شرکت مایکروسافت تاکید کرده که کار اصلی‌اش، تولید تکنولوژی نیست. در وبلاگ این شرکت آمده: «مردم فکر می‌کنند کار ما تولید تکنولوژی‌ست. این طور نیست. کار ما ارائه راه حل به مردم برای مشکلاتشان است.»
نیستاتی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باور‌های غذایی غلطی است که بسیار رایج است، گفت: استفاده از شیر و لبنیات در مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند سلامت بدن را تضمین کند، ولی نکته اینجا است که افراط در مصرف این ماده غذایی موجب انباشت چربی در بدن می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
کنعانی درباره سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی گفت: نه شخصی که شما از آن نام بردید و نه سفرش و نه جایی که سفر می‌کند، هیچ کدام ارزشی ندارند که من بخواهم در ارتباط با آن‌ها اعلام موضع کنم.
سخنگوی نیروهای یونیفل به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره عبور فردی از مرز لبنان به داخل فلسطینی اشغالی واکنش نشان داد.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
حمدبن جاسم نخست وزیر سابق قطر، در توییتی نوشت: «کشتار و تخریب منازل و اموال فلسطینیان توسط نیرو‌های اشغالگر در سرزمین اشغالی فلسطین بدون هیچ گونه واکنش یا محکومیت یا دست کم اعتراضی از سوی کشور‌های عربی یا غیرعربی این اطمینان را به من می‌دهد که جنایات اسرائیل همیشه از مجازات یا انتقاد به دور باقی می‌ماند».
زلنسکی خطاب به ساکنان روستاها، شهر‌ها و مناطقی که همچنان تحت «اشغال» هستند، گفت: «ما هیچ فردی را فراموش نخواهیم کرد.»
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
ضرغامی گفت: آدم‌هایی که در گذشته بودند و خدمت کردند، فرقی نمی‌کند در دولت آقای روحانی و حتی دولت آقای احمدی‌نژاد و آقای خاتمی بوده باشند، اگر شایسته و سالم هستند، معاند و فتنه‌گر نیستند هیچ اشکالی ندارد، کار کنند. از طرفی، به دولت فشار می‌آورند چرا از بچه‌های جزب‌اللهی انتصاب نمی‌کنید. نمی‌شود که یک فرد بدون تجربه مدیریتی را در مسؤولیت بالا گذاشت.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ