مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اشکالی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث آزادی بیان است. آنطور که من می‌فهمم کلیت نظام سیاسی، با آزادی بیان تا حدی کنار آمده و در حال حاضر هم تحمل دستگاه‌های حاکم نسبت به گذشته در برابر این موضوع بالاتر رفته است. با این همه، کسانی که در نقد اوضاع قلم می‌زنند یا سخن می‌گویند نسبت به امنیت خود هیچ‌گونه اطمینانی ندارند. بنابراین، ضروری است که تصریح شود نظام جمهوری اسلامی اصل آزادی بیان را پذیرفته و اصحاب قلم و سخن هیچ‌گونه نگرانی نسبت به عواقب انتقادات سیاسی خود ندارند.
اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت‌هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت جذاب درون‌تیمی خواهیم بود.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
النصر قصد دارد پیشنهادی را برای جذب الکس تلکس، مدافع منچستریونایتد، ارسال کند.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
سرمربی تیم نوجوانان ایران پس از بازگشت به ایران در جمع شاگردان خود و همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت‌های کوتاهی انجام داد.
لبنان کشوری است که گروه‌های سیاسی آن به سادگی با هم کنار نمی‌آیند، هر فرایند سیاسی به ویژه انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر زمان زیادی می برد و آنهم در شرایط که این کشور شرایط نابسامانی دارد.
ترامپ در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» گفت حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد نسبت به حواشی رخ داده در مورد خود واکنش نشان داد.
دو فوتسالیست ایرانی پالما در تمرین این تیم کنار یکدیگر مشغول به تمرین هستند.
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، انتظار می‌رود قالیباف بخواهد با نیرو‌های سیاسی محافظه‌کار، چه سنتی و چه میانه‌رو، خود را نزدیک کند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند. به هر حال اگر چنین هم نباشد، دعوت قالیباف از روسای پیشین پارلمان در آخرین سال فعالیت مجلس یازدهم، به ذهن شائبه انتخاباتی را متبادر می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: بیشتر بازیکنانم بازی کنار هم را فراموش کرده‌اند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان از ادامه همکاری قطعی سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم و رد پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی خبر داد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از اعلام برنامه برای تیم ملی انصراف داد .
نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
زوج موفق خط دفاعی استقلال بعد از چندین هفته بار دیگر در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.
دستیار همیشگی جواد نکونام بعد از اخراج این سرمربی نقش پررنگی در هدایت فولاد از کنار زمین داشت.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
برزیل، آلمان و اسپانیا؛ سه قهرمانی که دوحه را دوست نداشتند و خیلی زود به رویای خود در قطر پایان دادند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از مصاف تدارکاتی برابر قطر تماشاگر دیدار حساس بسکتبال ایران و چین شده است.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل ایگدیر حضور دارند.
دو مدافع ایرانی الاهلی در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.
به دنبال اعلام کناره گیری رهبر جریان صدر از دنیای سیاست در عراق ناآرامی هایی ایجاد شده است که به کشته و زخمی شدن تعدادی از معترضان منجر شده است. آیا این ناآرامی ها و اوضاع داخلی عراق بر بازار سرمایه ایران تاثیرگذار است؟
بالاخره پس از دو سال طلسم شاخص کل بورس شکست و شاخص وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ