آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
بنیاد علم ایران بنا دارد تا از این پس در دو نوبت برخی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی که پاسخگوی نیازهای کشور باشند را در قالب فراخوان عمومی مورد حمایت قرار دهد.
سفیر روسیه در آمریکا به سفر نمایندگان گروه «ملی‌گرایان آزوف» به واشنگتن و نشست‌هایشان در کنگره آمریکا واکنش نشان داد.
در ادامه این بیانیه که در واکنش به تحولات دیروز روسیه و شورش گروه مسلح واگنر صادر شده است، آمده که چین از ثبات و امنیت ملی و تحقق توسعه و شکوفایی روسیه حمایت می کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
سرمربی فولاد به مانند دفعات قبل به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخت و درباره گروه ایران در آسیا صحبت کرد.
وزرای اقتصاد و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای گروه هفت بر تداوم حمایت از کی‌یف «تا هر زمان که طول بکشد»، تاکید کردند.
عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.
تیم ملی هندبال مردان کشورمان، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای اولین بار در تاریخ، از گروه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
کشورهای گروه هفت از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد منطقه حفاظتی نیروگاه زاپوروژیا حمایت کردند.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.
«عدنان الکنانی» سرکردگان گروه تروریستی داعش از حمایت خارجی برای تداوم عملیات جنایتکارانه برخوردار هستند.
گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
گروه ۷ در بیانیه ای بر ضروت بازسازی اوکراین و تداوم حمایت های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از این کشور تاکید کرد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش گفت: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش ارتباطات به ویژه روابط میان مجالس دو کشور استقبال و حمایت می کند.
قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ