یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا به سفر نمایندگان گروه «ملی‌گرایان آزوف» به واشنگتن و نشست‌هایشان در کنگره آمریکا واکنش نشان داد.
راهپیمایی کنندگان در صنعا ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.
دولت آمریکا، مدعی شد که تمامی انواع حمایت‌های مالی از پروژه‌های علمی و تکنولوژی در شهرک‌های صهیونیستی را متوقف نموده است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
گروهک تروریستی کومله؛ گروهکی است که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات خرابکارانه در ایران می‌زند؛ که یکی از اعضای آن بنام آرش احمدی صبح امروز اعدام شد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
تعدادی از نمایندگان تندروی کنگره آمریکا در قطعنامه ای با تکرار اتهامات واهی درباره اغتشاشات ایران، از گروهک تروریستی و منفور منافقین حمایت کردند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت:حمایت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از رژیم اسرائیل یعنی حمایت از تروریسم دولتی.
مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.
پرایس گفت: نهاد‌ها و مؤسسات مختلف در ایالات متحده در حمایت از اوکراین متحد هستند و من انتظار دارم که هماهنگی و حمایت آمریکا از اوکراین پس از انتخابات کنگره ادامه یابد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تجاوزگری تازه رژیم صهیونیستی، طرفین را به خویشتن داری دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ