قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
در گذر زمان تفال به حافظ به عنوان میراث در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ خرداد را بخوانید.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
فیفا به تصمیم اندونزی در اجازه ندادن به حضور رژیم صهیونسیتی در جام جهانی زیر ۲۰ سال واکنش نشان داد و میزبانی را از این کشور گرفت.
کمبود ویتامین دی به همراه علائم کمبود ویتامین دی است و عوارض کمبود این ویتامین به این معنی است که استخوان‌های بدن شما محافظت و حمایت کافی برای رشد و تراکم بیشتر را دریافت نمی‌کنند،۲۰ درصد از افراد بزرگ‌سال و حدود ۱۵ درصد از نوجوانان دچار کمبود ویتامین دی هستند.
پرایس گفت: این معافیت از سال ۲۰۱۴ و بی‌وقفه توسط دولت قبلی آمریکا تمدید شده است. این معافیت در سال‌های اخیر، نزدیک به ۲۰ بار، ۱۸ بار حدودا تمدید شده است. ما به صورت دوره‌ای این معافیت را بررسی می‌کنیم تا امکان خدمات پخش ماهواره‌ای برای صدا و سیما تحت حمایت سازمان بین‌المللی ارتباطات ماهواره‌ای فراهم شود.
آخوندزاده گفت: مردم مسلمان افغانستان خواهان نظام اسلامی هستند و سکولاریسم نمی‌خواهند؛ اگر می‌خواستند، ۲۰ سال از ما حمایت نمی‌کردند و مردم علیه ما قیام می‌کردند. اکنون زمان خدمت کامل به مردم فرا رسیده است.
سخنگوی سازمان ساتبا از آغاز عملیات احداث ۴۰۰۰ سامانه خورشیدی از طرح حمایتی خبر داد و گفت: بر این اساس عملیات احداث ۴۰۰۰ نیروگاه خورشیدی با افتتاح ۲۰ سامانه به صورت نمادین، آغاز می‌شود.
برخی شواهد از این حکایت دارد که مهاجم شماره ۲۰ ایران به بازی برابر آمریکا نمی‌رسد.
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
بیش از ۲۰ اقدام حمایتی در راستای حفظ و نگهداشت نخبگان در کشور در حال اجرا است اما استفاده از ظرفیت نخبگان در جایگاههای مهم اجرایی برای حل مسائل کشور نیازمند عزم ملی است.
طبق اعلامیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، حداکثر ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش سهام پرتفوی در شرکت‌های هلدینگ و مادر، قابل تقسیم است و مابقی بایستی به حساب اندوخته منتقل و افزایش سرمایه دهند. با این مصوبه، خروج پول توسط شرکت‌های هلدینگ و مادر، کنترل خواهد شد.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۰ هزار بسته لبنی میان خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان با چهره ای برافروخته و دمغ در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران حضور پیدا کرد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
بدعت بد و نامیمونی که از چند فصل قبل از فوتبال ایران گذاشته شده بود و صحنه های زشتی را رقم زد، حالا قبل از شروع مسابقات و در دیدارهای تدارکاتی به چشم آمده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ