اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
فضائلی نوشت: پلیس آلبانی به مقر منافقین حمله می‌کند، رهبران جهاد اسلامی و حماس هم در ایرانند، موشک هایپرسونیک هم آزمایش می‌کنیم! چه خبر است؟
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
گروه مقاومت فلسطینی حماس آزمایش موشکی انجام داد.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
مبارزان فلسطینی در جنبش حماس تصاویری از مقابله موشکی با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان غزه را منتشر کردند.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرده است که موشک‌های جدید حماس به هر نقطه فلسطین می‌رسد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
محمد شلتوکی، کارشناس حوزه نظامی و دفاعی گفت: گنبد آهنین در مقابل موشک‌های هایپرسونیک به چیزی مثل اسباب بازی شبیه است. دفاع موشکی صهیونیست‌ها در مقابل موشک‌های حماس هم ناکارآمد بود.
امروز ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با بیست و پنجمین سالگرد پرتاب نخستین موشک گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سال ۲۰۰۱ است.
منابع فلسطینی از هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی خبر دادند.
اسرائیلی که تحمل ۳ روز نبرد محدود موشکی با جهاد اسلامی را ندارد چگونه می‌خواهد همزمان در چند جبهه نبرد با حزب الله، حماس، مقاومت سوریه و …مقابله کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ