رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش گفت: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش ارتباطات به ویژه روابط میان مجالس دو کشور استقبال و حمایت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
علی مطهری گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی است که تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد را تبدیل به یک روز ترجیحا ۱۵ خرداد کنند و البته تقارن این دو روز یعنی روز رحلت امام خمینی (ره) با ۱۵ خرداد روز آغاز نهضت اسلامی به رهبری آن عزیز راحل از اتفاقات نادر و عجیب روزگار است .
نامزدهای تصدی کرسی ناظری هیئت رئیسه برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر اقتصاد به کمتر از ۱۰ نفر رسید لذا این استیضاح منتفی شد.احمد نادری اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی گزارش جلسه روز گذشته خود درباره استیضاح احسان خاندوری وزیر اقتصاد را به هیات رییسه ارجاع داد.
نادری گفت: با توجه به اینکه تا قبل از زمان مقرر برای اعلام وصول تقاضای استیضاح در صحن علنی، تعداد امضا‌ها از حد نصاب لازم یعنی ۱۰ امضا کمتر شده بود لذا طبق آیین نامه استیضاح وزیر اقتصاد منتفی و بایگانی شد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
نادری گفت: مقرر شد در نشست فردای مجلس که با وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی و احتمالاً معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، به بررسی دقیق تحولات اخیر اقتصادی پرداخته شود.
مجلس شورای ملی در سال۱۳۱۶، در دوران رضاشاه، قانونی تصویب کرد که بر اساس آن جواهرات و نفایس سلطنتی به‌عنوان پشتوانه پول ملی به خزانه بانک ملی ایران سپرده می‌شد. تاج پهلوی به همراه مجموعه‌ای از جواهرات و نفایس، شامل قطعات پرارزشی مانند الماس دریای نور، تخت نادری، کمربند زرین و کره جواهرنشان و تاج کیانی به بانک ملی سپرده شدند.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
نادر قاضی پور گفت: وقتی نامزدی در انتخابات مجلس با کمتر از یک بیستم آرا به مجلس راه پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان نامش را نماینده مردم گذاشت. نماینده واقعی مردم کسی است که در زمان انتخابات ۵۰ درصد به علاوه یک آرا را کسب کند تا مردم او را واقعا نماینده خود در مجلس بدانند.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
نادری خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم بخشی از کسب و کارها در اینستاگرام است اما بحث ما چیز دیگری است مبنی بر این‌که فیلتر به این شکل جواب نمی‌دهد و باید سیاست جدیدی اتخاذ کرد.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
نخستین تشکیلات بهداشت و درمان عمومی در ایران کی بنیان نهاده شد؟ خیلی‌ها نمی‌دانند که در عهد ناصری بود و اسمش «مجلس حفظ‌الصحه» بود و حدود ۴۰ سال حتی بودجه هم نداشت!
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درگذشت آیت الله ناصری را تسلیت و تعزیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی تسلیت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس در پیامهای جداگانه درگذشت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه را تسلیت گفتند.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده ، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
طلافروش ورشکسته همدست سارقان خانه های اعیانی
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ