گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره گفتار انسجام اجتماعی در شرایط فعلی منفعلانه و لایحه حجاب ارائه داد.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
وزیر کشور گفت: دیدگاه‌های ایران و ویتنام به هم نزدیک است و آنها در مجامع بین‌ المللی به نفع ما رأی می‌دهند و دو کشور سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی دارند.
رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی با ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس عنوان کرد و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
رییس جمهور راهپیمایی روز قدس را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی دانست و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
شرکت کنندگان در راهپیمایی سراسری انتفاضه و روز جهانی قدس در قطعنامه پایانی بار دیگر تاکید کردند، وحدت و همبستگی جهان اسلام، کلید فتح و غلبه بر استکبار جهانی است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.
صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
رئیس هلال احمر ⁧ترکیه⁩ در تماس تلفنی با رئیس ⁧ هلال احمر⁩ ⁧ایران⁩ گفت: اگرچه خودتان با زلزلۀ بزرگ خوی مواجه بودید اما دستان یاری‌گر خود را جهت کمک به ما دراز کردید.
حزب الله لبنان در پی وقوع زلزله شدید در کشورهای سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور اعلام همبستگی و همدردی کرد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر بنده سخنان اخیر رهبرانقلاب درباره زنان برای تحکیم و انسجام ملی و همبستگی ملی است، که همیشه بر آن تأکید داشتند و ایشان خواستند افقی را باز کنند.
کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
ده ها نفر در آرژانتین با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «بوئنوس آیرس»، همبستگی خود را با فلسطین در روز جهانی آن اعلام کردند.
هافبک تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با اینکه بازیکنان تیم ملی در روند آماده‌سازی زمان خیلی کوتاهی کنار هم بودند، اکنون با یکدیگر ما هماهنگ هستند.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ظهر امروز از سالن‌های تمرینی بوکس و در حال نوسازی کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کرد.
پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ