رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تا هر زمان که لازم باشد اروپا به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
اتحادیه اروپا صرف نظر از حمایت مداوم از تل‌آویو اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید براساس تعهدات خود در قبال فلسطین عمل کند.
دولت چین می‌گوید از ایده استقلال راهبردی مردم و اتحادیه اروپا حمایت می‌کند
بورل در ادامه با تکرار ادعاهای واهی مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد: تاکید کردم که ایران باید به حمایت از جنگ روسیه علیه اوکراین پایان دهد و از ابزارسازی اتباع اتحادیه اروپا دست بردارد.
وزیر امور خارجه کرواسی ضمن تاکید بر روابط سنتی و دوستانه با ایران، گفت: اتحادیه اروپا قویاً از احیای برجام حمایت می‌کند.
شهردار پایتخت گرجستان اعلام کرد این کشور به دلیل همراهی نکردن با تحریم‌های روسیه، موفق به گرفتن نامزدی اتحادیه اروپا نشده است.
نمایندگان پارلمان اروپا طی قطعنامه‌ای اعلام کردند از عضویت مولداوی در این اتحادیه حمایت می‌کنند.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
اتحادیه اروپا در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد که به حمایت نظامی و مالی اوکراین ادامه می دهد.
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد که به حمایت نظامی و مالی اوکراین ادامه می دهد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
قالیباف با اشاره به اینکه اروپا امروز با این کار عملاً حمایت از تروریست را اعلام می‌کند، گفت: هشدار می‌دهم در صورت نهایی شدن این تصمیم مجلس ایران مقابله به مثل می‌کنیم و دولت‌های اروپا را حامی‌تروریست و ارتش‌های آنها را سازمان تروریستی می‌دانیم.
اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن اقدامات معترضان در برزیل، شورش علیه نهادهای دولتی این کشور را محکوم کرد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف از آموزش سربازان اوکراینی در خاک اتحادیه اروپا حمایت می کند.
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
این تحریم‌ها در ادامه حمایت غرب از ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا علیه مقامات و نهادهای ایرانی انجام شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
دولت هلند موافق همراهی با کشورهای اروپایی برای اعمال ممنوعیت ورود شهروندان روس به این منطقه است.
اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه اعلام کرد به شدت نگران تخفیف‌های مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ