مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طرح‌های پژوهشی ۱۵۵ پژوهشگر و محقق تا سقف ۳۰ میلیون ریال حمایت کرده است.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
مسئول کارگروه ترویج ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی گفت: بخشی از هزینه های استارتاپ ها در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین را پشتیبانی می کنیم.
ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
مدیرکل نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری از عزم جدی معاونت علمی برای حمایت از طرح‌های توسعه‌دهنده شهرهای هوشمند خبر داد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت دانشی و تخصصی نخبگان غیرایرانی در کشور تاکید کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد حمایت‌ از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های حوزه درمان ناباروری حمایت می کند.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش‌بنیان از طرح‌های ساخت بار اول در حوزه صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی حمایت می‌کند.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خدمات تجاری سازی در ۸ محور به شرکتهای دانش بنیان ارائه می شود.
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد طرح‌های تولید بار اول و نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری طرح‌های فناورانه در زمینه داروها و فرآورده‌های گیاهی مورد مصرف در دامپزشکی مورد حمایت قرار می‌گیرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۹ طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار ۵۲ میلیاردتومان حمایت شده است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ