گروه ۷ در بیانیه ای بر ضروت بازسازی اوکراین و تداوم حمایت های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از این کشور تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
بیانیه رهبران گروه٧ در مورد خلع سلاح هسته‌ای در هیروشیما که محورهای متعددی را دربرمی‌گیرد، شاهد چرخش دیدگاه این گروه در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. در این بیانیه تاکید شده است که راه حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران است، اما برنامه جامع اقدام مشترک دیگر صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه حل دیپلماتیک خواهد بود.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
وزرای اقتصاد و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای گروه هفت بر تداوم حمایت از کی‌یف «تا هر زمان که طول بکشد»، تاکید کردند.
فرمانده گروه واگنر اعلام کرده که این گروه همچنان توانایی پیشروی در منطقه باخموت اوکراین را خواهد داشت.
وزرای خارجه کشورهای موسوم به گروه هفت با انتشار بیانیه‌ای مشترک بر حمایت مالی و تسلیحاتی اوکراین و حفظ تحریم‌ها علیه روسیه تأکید کردند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
«محمد شیاع السودانی» با بیان اینکه روابط با ایران تاریخی و مثبت است، تأکید کرد که ایران از سال 2003 تا کنون از روند سیاسی در عراق حمایت و به بغداد در جنگ با گروه تروریستی داعش کمک کرده است.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
رئیس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران‌خودرو نیازمند افکار و ایده‌های خلاقانه‌ نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در داخل مرزهای کشور همت گماشت.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی عراق بر حمایت از روند سیاسی این کشور و عدم وارد شدن به گروه بندی های سیاسی تاکید کرد.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.
تاکید مسئولان استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت های گروه بهمن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ