سرمربی فولاد به مانند دفعات قبل به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخت و درباره گروه ایران در آسیا صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
دایو اوپامکانو که به دلیل اشتباهات عجیبش در لیگ قهرمانان، در مونیخ مورد غضب قرار گرفته می‌گوید حتی یک لحظه به ترک بایرن فکر نمی‌کند.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند. چرا فرار مغز‌ها داریم؟ فکر می‌کنیم فرار مغز‌ها به این علت است که جوانان ماگرایش به غرب دارند و غرب زده هستند. دل آن‌ها با ایران است، اما ما بستر حفظ این نخبگان در جامعه را فراهم نکردیم.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نباید همیشه فکر کنیم تولیدکنندگان مجرم و متخلف هستند بلکه باید سیاست ارزی کشور را به نفع تولیدکنندگان مورد بازنگری قرار دهیم.
مهاجم پرسپولیس می گوید که هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شوند، کار نیز دشوارتر می شود.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
اگر سرمایه وطن را با حکمرانی بد، خوب استفاده نکنید و با حکمرانی بد، ناپایداری مالی و اقتصادی به بار آورید درست هم تغییر نکنید، مغزتان به فکر فروش وطن هم می افتد.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید تیمی که قصد قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد نیاز به مدافعان درجه‌یک دارد و با راب هولدینگ نمی‌شود به فکر قهرمانی بود.
کاپیتان تیم ملی زنان: از همین حالا به فکر دور بعدی مسابقات باشیم و تیم را رها نکنیم.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، معتقد است که این تیم بازی سختی برابر لیورپول در پیش دارد.
ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره انتخاب سرمربی تیم ارائه داد.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
باتوجه به شرایط خاص مازندران اعلام شده مسافران ار سفر به استان خودداری کنند نه اینکه همانند شرایط کرونایی بیشتر به فکر حضور در استان باشند، به این دلیل که این روز‌ها شرایط مصرف گاز در مازندران خوب نیست.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: متاسفانه آقایان جوری حرف می‌زنند که فکر می‌کنم ما ۲۰ سال خواب بوده‌ایم، پس بسکتبال را به نام خودتان مصادره نکنید.
بهادری جهرمی تاکید کرد: اینکه چرا در اینستاگرام صدای دشمن بیشتر به گوش می‌رسد به خاطر این است که اینستاگرام مال دشمن است. البته در آن فضا هم ما اعتقاد داریم که باید صدای ما بیشتر شنیده شود ولی اول زمین بازی را بشناسیم بعد درباره امکان‌ها صحبت کنیم.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، اعتراف کرد تمام فکر و ذکرش درخشش در جام جهانی است.
امام جمعه یاسوج گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند آن‌ها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی‌شود آن‌هایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آن‌ها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آن‌ها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، فقط روی بازی فردا برابر فیورنتینا تمرکز کرده و به بازی سه شنبه برابر پی اس جی فکر نمی کند. او احتمال غیبت دوشان ولاهوویچ برابر فیورنتینا را رد نکرد.
یک بازی در فصل جدید لیگ برتر انجام شده و یورگن کلوپ همین حالا نگرانی‌های زیادی دارد. به تساوی لیورپول با فولام فکر نکنید، فهرست بلند مصدومان قرمزها نگران‌کننده است.
آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌‌اید. ایام نمایندگی مستدام!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ