«عدنان الکنانی» سرکردگان گروه تروریستی داعش از حمایت خارجی برای تداوم عملیات جنایتکارانه برخوردار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شد.
ستاره تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، ارتباط بسیار بدی با مسئولان این تیم دارد.
ویلفرد زاها پس از ترک کریستال پالاس به عنوان بازیکن آزاد به گالاتاسرای می‌پیوندد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.
لحظه دستگیری یکی از سرکردگان اصلی حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
در ۲۵ آبان ماه سال جاری دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند، در این فیلم اعترافات و لحظه دستگیری یکی از سرکردگان این حادثه تروریستی را خواهیم دید.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود. همچنین توانستیم یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی مجروح کنیم که به بیمارستانی در اربیل منتقل شد و او دبیرکل اغتشاشگران است.
وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه پنج شنبه گفت که واشنگتن سرکردگان القاعده در شبه قاره هند و طالبان پاکستان را تحریم کرده است.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای موسوم به "ائتلاف ضد داعش" به سرکردگی واشنگتن در پایگاه روستای "الخضراء" در سوریه هدف موشکی قرار گرفته است.
سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: تمامی اهداف مورد نظر منهدم شد، تعداد قابل توجهی از سرکردگان این گروهک های تروریستی در داخل کشور دستگیر شده اند.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت که داعش با از دست دادن ۱۵۰ تن از سرکردگان خود، توانایی فرماندهی خود را از دست داده است.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دستگاه‌های امنیتی باید حقایقی که از عوامل دستگیر شده به دست می‌آید را برای مردم افشا کنند تا جامعه بداند که این افراد چگونه سبب حوادث تلخ در اغتشاشات اخیر شده اند.
اردوغان این فرد را «علی بشار خطاب غزال الصمیدعی» دانست که در داعش به ابوزید یا استاد زید معروف بوده و از مهمترین سرکردگان این گروه تروریستی به شمار می‌رفته که در ترکیه دستگیر شده است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
یک مقام بلند پایه امنیتی در استان الانبار عراق فاش کرد که آمریکا سرکردگان و هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را از اردوگاه الهول سوریه به مکان نامعلومی منتقل کرد.
خودروی حامل «عمر خالد خوراسانی» و ۲ نفر دیگر از همراهانش درپی انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت پکتیا واقع در افغانستان منهدم شد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ