اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
جلسه امروز هیئت‌مدیره پرسپولیس با حضور عضو جدید برگزار می‌شود.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
لوبه سری فینال های سری آ ایتالیا را یک بر یک کرد تا کار همچنان حساس دنبال شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با نماینده جنبش «حماس» تاکید کرد که مسئله فلسطین در قلب امت های اسلامی و عربی جای دارد و همه آزادگان جهان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
مصاف حساس پرسپولیس - سپاهان در شرایطی برگزار خواهد شد که ۲ تیم بازیکن محروم ندارند.
والیبال ایران امروز شاهد یک دوئل جذاب دو نفره و حساس خواهد بود.
در یکی از حساس ترین لحظات بازی امشب لیورپول و رئال مادرید، هواداران میزبان معتقد بودند که داور پنالتی آنها را دزدیده است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش حماس تأکید کرد که «کریم یونس» و راهی که پیموده است، افتخاری برای همه فلسطینیان و مایه امیدواری آنها برای پایداری و ثبات بیشتر تا رسیدن به استقلال و آزادی خواهد بود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن مخالفت با توافق اسلو تاکید کرد که مقاومت کوتاهترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و همه گروه های فلسطینی در این زمینه اتفاق نظر دارند.
نمایی از رختکن تیم ملی قبل از بازی با آمریکا منتشر شده و همه چیز آماده این تقابل حساس است.
حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران را امروز در سالن پیروزی شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.
سفیر فلسطین در الجزایر اعلام کرد که این کشور هفته اول اکتبر آینده میزبان همه گروه های فلسطینی از جمله فتح، حماس و جهاد اسلامی خواهد بود.
منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی امروز فلسطینی ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه که شمار آنها به ۷ نفر رسیده، نظامی هستند.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ