تیم بسکتبال بوستون سلتیکس قصد دارد بالاترین قرارداد تاریخ NBA را به ستاره تیم خود پیشنهاد دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران به رغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
فروردین ١٤٠٢ بیشترین تورم ماهانه مربوط به گروه­‌های «میوه و خشکبار» با ۱۵.۳ درصد، «حمل و نقل» با ٨.٦ درصد و «کالاها و خدمات متفرقه» با ٧.٠ درصد بوده است.
رئال مادرید بیشترین دستمزد را در بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌پردازد اما در بین بازیکنان حاضر در این مرحله، کوین دی‌بروینه بیشترین حقوق را می‌گیرد.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
بایرن در تابستان حاضر بود هر کاری برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد ولی ستاره نروژی پیشنهاد سیتی را ترجیح داد.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: برای کسب مدال چهارم بازی‌های آسیایی شب و روز ندارم و لحظه شماری می‌کنم این اتفاق قشنگ بیفتد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
بالاترین مبلغ قرارداد در لیگ برتر تنیس روی میز که برگزاری آن دو ماه طول کشید، 280 میلیون تومان بوده است.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین روندی افزایشی را در پیش گرفته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
موضوع حق‌آبه هیرمند از زمان جدایی هرات از خاک ایران در سال ۱۸۵۷ میلادی جدی شد. سال ۱۳۵۱ قراردادی موسوم به کمیسیون دلتا افغانستان را ملزم کرد که از جریان هیرمند ثانیه‌ای ۲۶ مترمکعب یعنی سالانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب آب در اختیار ایران قرار بدهد تا اینکه سال ۱۳۹۶ هنگام آغاز به کار ساخت سد کمال‌خان؛ مسئولان دولت غنی ارتفاع تاج سد را از آنچه مورد نظر بود بالاتر بردند و این اتفاق بر خشکی هامون اثر زیادی گذاشت.
ستاره نیمکت نشین منچستر یونایتد بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ برتر انگلیس دارد این درحالی است که ستاره آنفیلدی‌ها در رده ششم این فهرست است.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ