رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
در شرایطی که منابع موثق از دیدار احتمالی السیسی و اردوغان در آینده نزدیک خبر می‌دهند، مصر و ترکیه از ارتقای سطح روابط دوجانبه میان خود به سطح سفیر خبر دادند.
روزنامه «تلگراف» به نقل از اداره آمار انگلیس اعلام کرد که افزایش نرخ اجاره بها و مواد غذایی، تورم نقطه‌ای در بریتانیا را به بالاترین سطح خود در ۳۱ سال گذشته رسانده است.
روزنامه «تلگراف» به نقل از اداره آمار انگلیس اعلام کرد که افزایش نرخ اجاره بها و مواد غذایی، تورم نقطه‌ای در بریتانیا را به بالاترین سطح خود در ۳۱ سال گذشته رسانده است.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
می‌گوید یک فرصت دارد؛ یک سطح بالاتر می‌رود یا پرونده‌اش منفی می‌شود و این پایانی است که قهرمان دیروز و سرمربی امروز وزنه‌برداری برای پرریسک‌ترین انتخاب زندگی ورزشی‌ خود آماده کرده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.
مربی تیم کشتی استان البرز گفت: مسابقات به همین دلیل در بالاترین سطح خود برگزار شد و با توجه به آماده بودن کشتی گیران مسابقات بسیار سنگینی را شاهد بودیم.
پس از رالی عظیم ماه نوامبر، در نهایت شاهد خریدهای بعدی در بازار طلا هستیم زیرا قیمت‌ها هفته را با بالاترین سطح چهار ماهه بالای ۱۸۰۰ دلار در هر اونس به پایان می‌رساند.
پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر با بالاترین سطح انگیزه تیمش را برای نبرد حیثیتی آخر هفته آماده می‌کند.
سازمان بین‌ المللی نجات کودکان اعلام کرد که نظام آموزشی افغانستان در بالاترین سطح خطر فروپاشی در جهان قرار دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن گاهی حرکاتی انجام می‌دهد اما صرفاً در حد نمایش برای جامعه جهانی تلقی می‌شود و امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد خطر اتمی در بالاترین سطح خود در دهه‌های اخیر قرار دارد و کشورهای دارای سلاح اتمی باید متعهد به کاهش تنش‌ها از طریق مذاکره و گفت‌وگو باشند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده باش سامانه گنبدآهنین در جنوب سرزمین های اشغالی از هراس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از اعضای جهاد اسلامی در جنین به بالاترین سطح افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ