اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
امارات متحده عربی بالاترین میزان جذب میلیونرها در جهان در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد.
براساس آمارهای جهانی بالاترین میزان استفاده از داروهای ضد افسردگی به آمریکا و اروپا تعلق دارد. بر اساس پایگاه آماری بیزینس اسنایدر، در میان ۲۰ کشور پرمصرف داروهای ضد افسردگی نامی از ایران یا هیچ کشور اسلامی دیده نمی‌شود.
پیش از این بالاترین دمای بهار این شهر با میزان ۴۹.۶ درجه سلسیوس در خرداد سال ۱۳۸۷ ثبت شده بود.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
وقوع خشکسالی در اسپانیا باعث شده تا قیمت روغن زیتون در بازار جهانی به بالاترین میزان در ۲۶ سال گذشته برسد.
براساس گزارش وضعیت شاخص های آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میزان مشترکین پهن باند سیار بالاترین رشد را در میان شاخص های آماری در یکسال گذشته داشته است.
کارشناسان می‌گویند: افزایش تقاضا از یک سو و کاهش تولید از سوی دیگر باعث شده تا شاهد افزایش قیمت شکر در بازار جهانی باشیم.
دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۴۰۱ بالاترین میزان استخراج و آماده سازی(باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.
بازدهی دو ساله خزانه‌داری آمریکا بالاترین میزان از سال ۲۰۰۷ تاکنون را به ثبت رساند.
سرمربی استقلال این روزها در بالاترین میزان محبوبیت از زمان حضور در راس کادر فنی این باشگاه به سر می‌برد.
تورم ژاپن در دسامبر به چهار درصد رسید که بالاترین میزان از سال ۱۹۸۱ است.
وزیر نفت گفت: بالاترین میزان تولید گاز از میادین مستقل و مشترک گازی را در همین ایام داشتیم که در دولت سیزدهم رکورد جدیدی است.
وبگاه کلکالیست در گزارشی به نقل از دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد: میانگین تورم در اسرائیل در سال ۲۰۲۲ به ۵.۳ درصد رسیده که بالاترین میزان تورم در ۲۰ سال اخیر است.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که در مزایده ۲۶۴ این سازمان بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد.
آمارهای رسمی حاکی از آن است که تورم ژاپن طی ماه گذشته به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.
۲ پله آخر مصرف گاز که بالاترین مصرف را در کشور دارند در مقایسه با ۳ پله اول که کم‌ترین میزان مصرف را به خود اختصاص می‌دهند، ۳۶۲ درصد گاز بیشتری می‌سوزانند.
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
شهریار متوکل از ثبت رکورد بالاترین میزان حفاری اکتشافی در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان بیش از 112 هزار متر در 8 ماه سال جاری( متوسط ماهانه بیش از 14 هزار متر ) خبر داد.
برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
نرخ تورم طی ماه گذشته در عربستان سعودی به بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۲۱ رسیده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
موسسه تحقیقات آب اعلام کرد که هفته آینده بالاترین میزان بارش در حوضه آبریز خلیج‌فارس و دریای عمان با بیشینه ۱۸ میلی‌متر و متوسط محدوده صفر میلی‌متری رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ