قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.
وزن هر دست به‌طور میانگین ۴۰۰ گرم است. این وزن برای ما محسوس نیست، اما جالب این‌جاست که افرادی که دست‌های مصنوعی دارند وزن آن‌ها را بسیار بیشتر از دست‌های واقعی می‌دانند. با این که آن‌ها بسیار سبک‌تر از دست‌های واقعی هستند.
به گفته متخصصان، اکثر موارد ابتلا را دیابت نوع دو تشکیل می‌دهد؛ این نوع بیماری با چاقی و افزایش وزن مرتبط و تا حد زیادی قابل پیشگیری است.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
اگر به دنبال وزن کم کردن و لاغری هستید، حتما تاکنون اسم متابولیسم و سوخت وساز را هم شنیده‌اید. تمامی فرایند‌های شیمیایی که در بدن انجام می‌شود تا شخص را زنده نگه دارد و اندام‌های بدن به طور طبیعی کار کند، جزو سیستم متابولیسم است.
رده پستانداران با ۱۹۴ گونه شناسایی شده طیف وسیعی از جانوران را از نظر جثه در بر می‌گیرد، بطوری‌که پستاندار بسیار کوچکی که حشره‌خوار کوتوله نامیده می‌شود و فقط در حدود دو گرم وزن دارد و نهنگ‌های بزرگی با طول بیش از ۳۰ متر و ۱۳۰ تن وزن در آب‌های دریای جنوب را می‌توان در این رده مشاهده کرد.
شواهد به دست آمده درباره این گونه‌های جدید، حاکی از آن است که پنگوئن‌های ماقبل تاریخ، قبل از اینکه باله‌های خود را به شکل پارو مورد استفاده قرار دهند، بزرگ‌تر شده بودند.
وجود رژیم‌های غذایی و توصیه‌های مختلف درمورد کاهش وزن باعث می‌شود کم‌کردن وزن کار آسانی به نظر برسد، اما عملا کار سختی باشد. در ادامه با برخی از رایج‌ترین باور‌های نادرست درمورد کاهش وزن که متخصصان تغذیه درباره آن‌ها هشدار می‌دهند، آشنا می‌شویم.
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره پیاده‌شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم‌آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به‌همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.
برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: با ارزیابی صورت گرفته از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر آمریکایی، مطمئن هستیم او در رویداد بعدی به لحاظ وزنی و تجربه، بهتر مبارزه خواهد کرد.
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، درباره شرایط اردوها و نحوه پرداخت حقوق‌های ملی پوشان صحبت کرد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ