بایرن در تابستان حاضر بود هر کاری برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد ولی ستاره نروژی پیشنهاد سیتی را ترجیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
تیم بسکتبال بوستون سلتیکس قصد دارد بالاترین قرارداد تاریخ NBA را به ستاره تیم خود پیشنهاد دهد.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
برای نخستین بار فدراسیون جهانی مدرک A بین المللی را به محسن نصراصفهانی اعطا کرد.
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران به رغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو بیشترین امتیاز مهاجمان فوتبال پرتغال را به دست آورد.
فروردین ١٤٠٢ بیشترین تورم ماهانه مربوط به گروه­‌های «میوه و خشکبار» با ۱۵.۳ درصد، «حمل و نقل» با ٨.٦ درصد و «کالاها و خدمات متفرقه» با ٧.٠ درصد بوده است.
رئال مادرید بیشترین دستمزد را در بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌پردازد اما در بین بازیکنان حاضر در این مرحله، کوین دی‌بروینه بیشترین حقوق را می‌گیرد.
آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.
اگر شورای‌عالی کار قصد افزایش حداقل دستمزد تنها براساس معیار تورم را هم داشت، باید به رقمی بالاتر از رقم کنونی می‌رسید. به‌گفته فعالان کارگری؛ ارزش حداقل حقوق کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸۳ دلار بود که در اسفندماه ارزش آن به ۱۲۲دلار رسیده است و حتی هم‌اکنون ارزش قدرت خرید کارگر حداقل‌بگیر به ۱۱۸دلار کاهش پیدا کرده است.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
شرکت ملی صنایع مس ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره وری این دوره را کسب کرد.
با احتساب دستمزد دریافتی مهدی طارمی بالاتر از کیلیان امباپه بهترین آمار را در لیگ قهرمانان دارد.
وبگاه کلکالیست در گزارشی به نقل از دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد: میانگین تورم در اسرائیل در سال ۲۰۲۲ به ۵.۳ درصد رسیده که بالاترین میزان تورم در ۲۰ سال اخیر است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین روندی افزایشی را در پیش گرفته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
رئال مادرید همچنان بالاترین سقف دستمزد را در لالیگا دارد و بارسلونا هم در رده دوم قرار دارد. بارسا در شش ماه گذشته رشد فوق العاده ای داشته است.
ستاره نیمکت نشین منچستر یونایتد بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ برتر انگلیس دارد این درحالی است که ستاره آنفیلدی‌ها در رده ششم این فهرست است.
موسسه تحقیقات آب اعلام کرد که هفته آینده بالاترین میزان بارش در حوضه آبریز خلیج‌فارس و دریای عمان با بیشینه ۱۸ میلی‌متر و متوسط محدوده صفر میلی‌متری رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ