اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش به انتقاداتی که نسبت‌به سبک بازی دفاعی تیم تحت هدایت او مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم ام صلال حاضر شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الدحیل هم حاضر شد اما تاکنون خبری از حضورش در تمرین الاهلی با دو مدافع ایرانی‌اش نیست.
ادیتور روزنامه قطری استاد دوحه در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، از توافق کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال قطر پرده برمی‌دارد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
دستیار کارلوس کی‌روش می گوید که حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا، قطعی نیست.
دستیار کارلوس کی‌روش از احتمال مذاکره با فدراسیون ایران برای ادامه همکاری خبر داد.
هنوز آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص نیست، اما برخی اعتقاد دارند اروه رنار می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی او باشد.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
کارشناسان فوتبال انگلیس پس از پیروزی پر گل تیم‌شان برابر ایران، از شاگردان کارلوس کی‌روش تمجید کردند.
این اولین بار نیست که فوتبال ایران در قطر و در روز نخست یک رقابت، با درد شکستی سنگین هم‌آغوش می‌شود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: از شخصیت و کاریزمای کارلوس کی‌روش انرژی می‌گیریم.
کارشناس فوتبال ایران مدعی است کار شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود غیرممکن نیست اما سخت خواهد بود.
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود بازی دوستانه با روسیه قطعی نیست، سرمربی روسیه می‌گوید این مسابقه به احتمال ۹۹.۹ درصد برگزار می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایلی به تقابل با کارلوس کی روش در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ