قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
سخنگوی قوه قضائیه درباره حسن فریدون گفت: دی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مشکلات معیشتی و درآمد اندک پزشکان، مهاجرت آنان را افزایش داده است. تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان نیز طبابت را رها کرده و به مشاغل دیگر رو آورده‌اند. وضعیت پزشکان جوان وخیم‌تر است و اغلب آنان امکان ازدواج و تأمین مسکن ندارند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کنند سعید صادقی هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی بازگردد.
پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است.
انسداد کامل روده یک وضعیت خطرناک و اورژانسی است و در صورت‌عدم درمان می‌تواند منجر به کم‌آبی، نارسایی کلیه، پارگی دیواره روده شود. انسداد روده درنهایت باعث عفونت شکمی و از بین رفتن بخش‌هایی از روده می‌شود؛ بنابراین شناخت علائم انسداد روده برای مراجعه زودهنگام به پزشک و شروع درمان بسیار اهمیت دارد.
در ماه مه سال ۲۰۲۲ کییریلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین مدعی شد که پوتین با سرطان و چندین بیماری جدی دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. "با این حال ارزش ندارد که منتظر باشید او فردا بمیرد."
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد گرمایش اقیانوس‌ها که در نشریه Advances in Atmospheric Sciences منتشر شده نشان می‌دهد که وضعیت اقیانوس‌های ما می‌تواند معیاری برای اندازه گیری سلامت جهان باشد و با قضاوت براساس مشاهدات به روز شده درباره اقیانوس‌ها ما به یک پزشک برای ارائه راه حل و درمانی برای آن وضعیت نیاز داریم.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درخصوص آخرین وضعیت سید محمد حسینی صحبت کرد.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت شیخ دیاباته از نظر آسیب‌دیدگی پس از اعلام جواب سونوگرافی و ام‌آرآی مشخص خواهد شد.
پزشک تیم ملی فوتبال برزیل درباره آسیب دیدگی نیمار در دیدار برابر صربستان توضیح داد و تاکید کرد که هنوز وضعیت او برای بازی بعدی در هاله از ابهام است.
آسیب‌دیدگی همسترینگ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تایید شد.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد امیری با این روند به جام جهانی برسد.
فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون، با بیان این موضوع که فشار خون می‌تواند در نتیجه استرس یا تشویش نیز افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که این شرایط علت افزایش فشار خون باشد، بهتر است دراز کشیده یا نشسته و از نفس کشیدن آرام، عمیق و همراه با آرامش برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید و انجام این کار را تا زمانی ادامه دهید که با بهبود علامت‌های بیماری مواجه شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ