شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو بیشترین امتیاز مهاجمان فوتبال پرتغال را به دست آورد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
تیم ترکیه با 155 امتیاز بالاتر از جمهوری آذربایجان به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی اروپا دست یافت.
استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده‌بندی امتیازی آسیا
شکست مقابل سپاهان به منزله این است که اگر دو تیم در پایان فصل هم‌امتیاز باشند، طلایی‌پوشان دست بالاتر را در اختیار خواهند داشت.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید این تیم به دنبال سه امتیاز دیدار با پیکان و صعود به رتبه‌های بالاتر در جدول است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی گفت تیمش همچنان از اشتباه داوری بازی با برنتفورد عصبانی است ولی با روحیه بالاتر به کارش ادامه خواهد داد.
هافبک با تجربه مس کرمان می‌گوید کسب یک امتیاز از دربی کرمان در ادامه راه به آنها کمک خواهد کرد.
متخصص بیماری‌های کودکان ضمن تشریح ممنوعیت‌های غذایی در کودکان زیر یک‌سال گفت: بهره هوشی در کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند ۷.۵ امتیاز بالاتر از کودکانی است که شیرخشک مصرف می‌کنند.
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
هوش مصنوعی ChatGPT موفق شده آزمون MBA را با امتیاز خوبی قبول شود.
یحیی گل‌محمدی شانس این را خواهد داشت تا با پیروزی در دیدار جام حذفی 290 امتیازی شود.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
اتحاد کلباء با برتری ۲ بر یک مقابل بنی‌یاس، حریف سرسخت امشب به حضور خود در جمع تیم‌های بالانشین لیگ امارات ادامه داد.
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر همشهری خود دو امتیاز به نفع تیم های بالانشین جدول از دست داد.
محبی امشب نمایش خوبی مقابل نفت MIS در پست وینگر چپ داشت و از نظر آماری بهترین بازیکن زمین بود.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.
تارنمای ipo.tse.ir به عنوان مرجع اصلی عرضه های اولیه بورس تهران اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ