شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین روندی افزایشی را در پیش گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسسه کپلر اعلام کرد چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده نفت دنیا حدود ۱.۵میلیون بشکه در روز نفت خام ایران را در ماه جاری میلادی وارد کرده است که بالاترین رقم از ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
بیت‌کوین نزدیک به پنج درصد افزایش یافت و بالاترین سطح سالانه خود، تاکنون را ثبت کرد.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
فروردین ١٤٠٢ بیشترین تورم ماهانه مربوط به گروه­‌های «میوه و خشکبار» با ۱۵.۳ درصد، «حمل و نقل» با ٨.٦ درصد و «کالاها و خدمات متفرقه» با ٧.٠ درصد بوده است.
شامخ یا همان شاخص مدیران خرید PMI شاخصی شناخته‌شده در سطح بین‌المللی است که در بیش از ۴۰ کشور دنیا محاسبه و انتشار می‌یابد. هرچه عدد از ۵۰ بالاتر باشد نشانه رونق و هرچه رقم پائین‌تر از ۵۰ باشد نشانه رکود و انقباض در آن بخش تلقی می‌شود.
باشگاه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی است.
اگر شورای‌عالی کار قصد افزایش حداقل دستمزد تنها براساس معیار تورم را هم داشت، باید به رقمی بالاتر از رقم کنونی می‌رسید. به‌گفته فعالان کارگری؛ ارزش حداقل حقوق کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸۳ دلار بود که در اسفندماه ارزش آن به ۱۲۲دلار رسیده است و حتی هم‌اکنون ارزش قدرت خرید کارگر حداقل‌بگیر به ۱۱۸دلار کاهش پیدا کرده است.
در حالی که کشورهای گروه ۷ قرار گذاشته بودند تا نفت روسیه را حداکثر با سقف قیمتی تعیین شده خرید کنند اما یکی از همین کشورها نفت روسیه را بالاتر از رقم تعیین شده خریداری کرده است.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
اگرچه تجارت ایران و چین رقم ۵۰ میلیارد دلار را نیز تجربه کرده است اما در سالهای اخیر این رقم به محدوده ۲۰ میلیارد دلار رسیده که نیاز است تدابیری برای دستیابی به ارقامی بالاتر اندیشیده شود.
تجربه سابق نشان داده که انتخاب یک سرمربی داخلی معمولا با دستوری از «بالا» رقم خورده است؛ یعنی بالاتر از فدراسیون فوتبال. این موضوع بسته به علاقه و بعضی وقت‌ها جناح حاکم سیاسی رقم خورده و اعمال سلیقه هم شده است. نتیجه شده آنکه مربی مذکور در کوتاه‌مدت نتیجه نگرفته و دوباره از «بالا» دستور برکناری او صادر شده است
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که در مزایده ۲۶۴ این سازمان بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به گفته‌های یک مقام مسئول، دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعال در ایران را ۸۰۰ عدد اعلام نمود و خاطرنشان کرد که به‌علت قاچاق این تجهیزات، این رقم مدام بالاتر رفته و امکان استفاده از آن روز به روز راحت‌تر خواهد شد!
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
در ماه اکتبر برای دومین ماه پیاپی نرخ تورم در آلمان دورقمی بود و درواقع هم‌اکنون در بالاترین رقم از زمان اتحاد دو آلمان قرار گرفته است.
تنها مهاجم خارجی که شروعی بهتر از یورگن لوکادیا را رقم زد، ایمون زاید بود که در 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران سه بار دروازه استقلال را گشود.
زامبیا یکی از بالاترین نرخ‌های نابرابری در جهان را دارد. تخمین زده می‌شود که ۵۸ درصد از ۱۸ میلیون زامبیایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا ۴۱ درصد است.
در مورد علت تاخیر اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱ نیز مسئولان این سازمان معتقدند که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها زمان اعلام نتایج طولانی‌تر شده است. آن‌ها می‌گویند که تعداد پاسخ‌نامه‌های داوطلبان امسال نسبت به سال‌های گذشته ۳.۵ تا چهار برابر افزایش یافته است. در واقع سازمان سنجش برای جلوگیری از هرگونه تقلب و دقت بیشتر چند دفترچه و چند پاسخنامه در کنکور ۱۴۰۱ ارائه داد. اما اکنون آن‌ها نگفته اند که با افزایش تعداد پاسخنامه‌ها آیا میزان تقلب کمتر شده است یا خیر.
ابوالحسن فیروزابادی، دبیر شواری عالی فضای مجازی کشور، گفت: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند، اما، چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ