با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ملی‌پوش سپاهان در بالاترین سطح محبوبیت بین هواداران این تیم قرار دارد.
ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.
روزنامه «تلگراف» به نقل از اداره آمار انگلیس اعلام کرد که افزایش نرخ اجاره بها و مواد غذایی، تورم نقطه‌ای در بریتانیا را به بالاترین سطح خود در ۳۱ سال گذشته رسانده است.
روزنامه «تلگراف» به نقل از اداره آمار انگلیس اعلام کرد که افزایش نرخ اجاره بها و مواد غذایی، تورم نقطه‌ای در بریتانیا را به بالاترین سطح خود در ۳۱ سال گذشته رسانده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل مجلس از ناوگروه ۸۶، گفت: ما بزرگترین سطح بانک اطلاعاتی را در طول این سفر جمع‌آوری کردیم و سطح بازدارندگی ما به بالاترین حد افزایش یافته است.
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید اگر تیمش به لیگ برتر نرسد، فوتبال بی‌رحمی‌اش را نشان داده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با دورتموند در لیگ قهرمانان مراحل حذفی این لیگ را بالاترین سطح فوتبال دانست و گفت هماهنگ شدن خریدهای جدید چلسی زمان‌بر خواهد بود.
ستاره سابق منچستریونایتد که سابقه سالها بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته حالا کشیش شده و دوران بازنشستگی را با لباس کشیشی سپری می‌کند.
ستاره سابق منچستریونایتد که سابقه سالها بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته حالا کشیش شده و دوران بازنشستگی را با لباس کشیشی سپری می‌کند.
تکنیک رونالدو به مروز زمان پیشرفت کرد. از لحاظ بدنی، او سال‌به‌سال شرایط بهتری پیدا کرد. فرم بدنی‌ای که کمک کرد در بالاترین سطح فوتبال گل‌های فراوانی بزند. او شم و غریزه ذاتی گلزنی هم داشت، ولی غرور که در فوتبال به او کمک زیادی کرد، در نهایت او را به سمت اشتباهی سوق داد.
با اتمام رقابت‌های جام جهانی و کاهش اقبال عمومی از کارلوس کی‌روش بحث‌هایی درباره جابجایی در بالاترین سطح تیم ملی فوتبال بر سر زبان‌ها است.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
سازمان بین‌ المللی نجات کودکان اعلام کرد که نظام آموزشی افغانستان در بالاترین سطح خطر فروپاشی در جهان قرار دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن گاهی حرکاتی انجام می‌دهد اما صرفاً در حد نمایش برای جامعه جهانی تلقی می‌شود و امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد خطر اتمی در بالاترین سطح خود در دهه‌های اخیر قرار دارد و کشورهای دارای سلاح اتمی باید متعهد به کاهش تنش‌ها از طریق مذاکره و گفت‌وگو باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ