یحیی گل‌محمدی برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گفتگویی را انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
هافبک اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم برای حضوری موفق در لیگ قهمرانان آسیا نیازمند تقویت بیشتری است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از جدایی مهاجم برزیلی این تیم، گفت: «لئاندرو پریرا» نشان داد در حد واندازه پرسپولیس نیست و باید می‌رفت.
با دریافت مجوز حرفه‌ای، نساجی مازندران باید تیم خود را در حد آسیا ببندد.
دستیار خمس ابراز امیدواری کرد که این تیم دو آقای گل در لیگ برتر داشته باشد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
خاویر آگیره معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زیاده‌خواه نیستم اما برنامه‌های‌مان باید در حد معقول عملیاتی شود‌.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
سرمربی تیم ملی کامرون می گوید که از اونانا خواسته ام صبر کند تا ببینم آیا قرار است با ما بماند یا خیر.
روزنامه گاردین با انتشار یک گزارش احساسی و زیبا، تیم ملی ایران را شایسته پیروزی برابر ولز دانست.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
تکلیف دو پست تیم ملی برای دیدار با انگلیس تا حد زیادی مشخص شده است و باید منتظر نمایش کاپیتان در میانه میدان برابر حریف بود.
کاپیتان سابق سه شیرها در مصاحبه با خبرنگاران آمریکایی با صراحت اعلام کرد که تیم ملی آمریکا در حد و اندازه های انگلستان نمی باشد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
اسماعیل حلالی می‌گوید احتیاط بیش از حد باعث شد بازی پرسپولیس و سپاهان کم موقعیت باشد.
آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ