کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
رقابت برای قرارگیری در ترکیب ثابت در پست پاسور به اوج خود رسیده است.
تیم ملی زنان آلمان با پیروزی 6-0 مقابل مراکش کار خود را در جام جهانی 2023 آغاز کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته باوجود تغییر ۵۰ درصدی که در ترکیب این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا ایجاد شده، تاکید دارد که پتانسیل تیمش همچنان در حد قهرمانی این رقابت‌ها است.
مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند جشن قهرمانی حذفی با شرایط بهتری نسبت به لیگ برتر برگزار شود.
ورود جیمی جامپ در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم باعث شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.
در روزی که نفرات باتجربه اغلبا در حد و اندازه خود کار نکردند، علیرضا یوسفی توانست به صورت غیررسمی رکورد جهان را جابجا کند.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زیاده‌خواه نیستم اما برنامه‌های‌مان باید در حد معقول عملیاتی شود‌.
لیست بلند بالایی از مربیان سرشناس برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست به دست می‌شود که به نظر می‌رسد نباید زیاد آن‌ را جدی گرفت.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
فهرست ۲۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی اعلام شد.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.
تیم ملی فوتسال ایران سومین پیروزی خود را در دور گروهی جام ملت‌های آسیا کسب کرده و با اقتدار راهی دور حذفی شد.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران خیلی زودتر از حد انتظار و البته به شکلی کاملا متفاوت‌تر از همیشه غرق در ماموریت جدید خود شد.
ما متواضعانه عهد می‌بندیم تا سر حد توان و تا آخرین لحظه بهترین باشیم و تسلیم نشویم.
هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.
چگونه از سردرد کافئینی جلوگیری کنیم؟
رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ