آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب، به صحبت‌های انتقادی اخیر مهاجم تیمش واکنش جالبی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بدون اشاره به جزئیات، از اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی در تیمش خبر داد.
مربی جدید آینتراخت فرانکفورت، دینو تاپمولر، می‌خواهد به پیشرفت مثبت تیم در سال‌های اخیر ادامه دهد.
جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با لهستان گفت
لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی گفت چیزهای زیادی هست که می‌خواهد به خاطر بسپارد و شاید به همین دلیل یک تتوی دیگر روی دستش بزند.
پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی، لب به تمجید از روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون گشود و گفت از برایتون او خیلی چیزها یاد می‌گیرد.
به گفته روانشناسان گاهی فراموشی برای سلامت روان مان بهتر از به خاطر سپردن است، اما درک علل ضعف حافظه نیز به ما کمک می‌کند تا بهتر به خاطر بسپاریم.
روبرت لواندوفسکی در آستانه ال‌کلاسیکو از کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، تمجید کرد.
دارسی می‌گوید: "گوگل و مایکروسافت با ادراکات متقابل خود به خوبی دریافته‌اند که فناوری هوش مصنوعی این قدرت را دارد که جهان را آن گونه که ما می‌شناسیم تغییر دهد. با این وجود، با توجه به پیچیدگی‌های زیادی که هنوز برطرف نشده باید دید که آیا آنان از اصل " سریع حرکت کن و چیز‌ها را بشکن" سیلیکون، ولی پیروی خواهند کرد یا خیر اصلی که درگذشته باعث ایجاد آشفتگی زیادی شده بود".
اگر کیسه‌های زباله به شکل مناسبی دفع نشوند با انسداد جریان‌های آب در روی زمین و آلودگی آب‌های زیرزمینی می‌تواند تأثیر منفی بسیار بزرگی بر اکوسیستم زمین بگذارد.
به‌گفته‌ی ونگ: «تاریخ بشر مانند پازلی است که تکه‌های آن‌ها را منابع مختلفی تشکیل می‌دهند؛ نگاشته‌های مکتوب، یافته‌های باستان‌شناسی، فسیل‌ها و سایر چیزها. ژنوم ما، یعنی DNA موجود در هر یک از سلول‌های ما نیز مانند یک لوح دست‌نویس است که تاریخچه تکامل بشر را توضیح می‌دهد».
رومن سایس می گوید ما نباید برخی چیزها را در مورد هلیلهوژیچ فراموش کنیم، از جمله اینکه او ما را به جام جهانی برد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
مازیار زارع به داور: خیلی چیزها ازتو می‌دانم!
محمد صدر گفت: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند؛ باید قانع کنند و سیستم اقناعی به وجود بیاید. مثلا سر همین قضیه حجاب، چه قدر در این کشور کار فرهنگی شد؟! چه قدر روحانیون راجع به حجاب و بقیه چیز‌ها حرف زدند؟! این تفکر که ما حجاب را به جای اینکه با بعد فرهنگی برای مردم حل کنیم با داغ و درفش بخواهیم حل کنیم، همان تفکر امنیتی است.
سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از بازی با چاوز، به دفاع از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.
پرویز امینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: ماجرای تعیین رئیس فدارسیون فوتبال، خیلی قابل تأمل است.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
برانکو: جانشینی اسکوچیچ؟ خیلی چیزها باید حل شود
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ