ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
یوسفیان ملا در واکنش به اینکه آیا لاریجانی به اسکاتلند رفت‌وآمد دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر اصلا لاریجانی به اسکاتلند نرفته است، در حقیقت آخرین باری که او به خارج از کشور رفت مربوط به مراسم اربعین سال گذشته است که به کربلا رفت و امسال هم قصد دارد در مراسم اربعین شرکت کند. واقعیت امر این است که لاریجانی قصد سفر به اروپا، حتی کشور‌های خلیج فارس و هیچ کشور همسایه را نداشته و ندارد.
«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را داشته باشند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که سال بسیار دشواری پیش روی ملی پوشان است.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاه‌ها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند. همه همت‌ها و اراده‌ها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده باش است و مراقبت‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌ها باید بیشتر شود.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
با اینکه امسال تولید تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافت اما با این وجود، تراکتورهای تولید داخل پاسخگوی نیازمندهای‌ کشاورزان نبوده و متقاضیان باید ۳ تا ۴ سال در صف انتظار باشند.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت که پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت ک پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود که امیدوار هستم که تا پایان امسال هشتاد درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ