کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد برای دیدار حساس برابر سپاهان تدابیری در نظر بگیرد که یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را ناکام بگذارد.
وینگر تیم فوتبال استقلال به توصیه پزشکان فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نکونام باید مراقب حاشیه‌های پرتعداد باشد، گفت: سرمربی استقلال برای رسیدن به موفقیت باید از تجربیاتش استفاده کند و اجازه ندهد اطرافش شلوغ شود.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و آیت‌الله رئیسی در این ملاقات، حفظ استقلال آژانس و رعایت حقوق ملت ایران را لازمه همکاری‌های دوطرفه دانست.
کارشناس فوتبال با برشمردن دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر و خروج از افت بعد از جام جهانی، گفت: دیدار بعدی آبی پوشان با یک تیم مرموز است که باید تمرکز بازیکنان بالا باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه لجبازی‌های ساپینتو تیم را دچار بحران کرده، گفت: سرمربی آبی‌پوشان باید نگاهش به بازیکنان و برخی مسائل را تغییر دهد تا این تیم بتواند موفق باشد.
کاپیتان استقلال به توصیه پزشکان برای تسریع در روند بهبودی خود عصا به دست می‌گیرد.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال از حضور خبرنگاران در ورزشگاه در این هوای سرد تشکر کرد.
نیمه دوم دی‌ماه پیچ خطرناک فوتبال ایران برای ریکاردو ساپینتو خواهد بود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره دیدار استقلال برابر صنعت نفت گفت: آبی‌ها حریف خطرناکی را پیش رو دارند و باید مراقب باشند برابر این تیم اشتباهات دیدار با پرسپولیس را تکرار نکنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آمده بود.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز سه شنبه رسما از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر تروریست‌های القاعده در عملیات نظامی آمریکا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ