زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته محققان کتیبه‌ای بر روی یک زره سینه ۱۱۰۰ ساله که در قلعه‌ای ویران شده کشف شده ممکن است حاوی یکی از اولین نمونه‌های شناخته شده متن سیریلیک باشد.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه اریک تن‌هاخ در مرکز خط دفاعی گزینه‌ای ندارد ولی بعید است هری مگوایر در هفته‌های آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.
در آزمایش‌ها، سیستم IVEWS توانسته است عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و با تهدیدات رادیویی مدرن مقابله کند. قرار است این سیستم روی نسل کنونی و قبلی جنگنده F-۱۶ نیروی هوایی ایالات‌متحده نصب شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از از پیشران هایی که قطعا می‌تواند جزو نقاط اثر گذار روی رشد طولانی مدت در کشور ما باشد بخش مسکن است.
امیر قلعه‌نویی حالا شانزده سال پس از جدایی از تیم ملی دوباره قدرتمندترین مرد فنی فوتبال ایران شد.
یک دمنوش مناسب برای دفع سنگ کلیه استفاده از دانه خرمالوست. برای این کار ابتدا باید دانه‌های خرمالو رو بو دهید و سپس در آسیاب پودر کنید. حالا یک قاشق چایخوری از این پودر را با ۱ لیوان آب ترکیب کرده و روی حرارت کتری دم کنید. بعد از ۱۰ دقیقه این دمنوش را میل کنید. بعد از ۳ روز سنگ کلیه شما دفع می‌شود.
اگر رئیس جمهوری در آمریکا تصمیم داشته باشد از موشک‌های هسته‌ای استفاده کند، حمل کننده کیف، آن را برای رئیس جمهور باز می‌کند. هویت رئیس جمهور از طریق کد‌های روی بیسکویت هسته‌ای تایید می‌شود و البته نیاز است که وزیر دفاع هم صدور فرمان حمله را تایید کند، اما قادر به لغو آن نیست. در این زمان وقتی کد‌های نظامی تایید شود، دستور حمله ابلاغ می‌شود و پس از شلیک، لغو آن دیگر ممکن نخواهد بود.
اورلین شوامنی، ملی پوش فرانسه می‌گوید فرانسه هنوز کارش را تمام نکرده و باید روی قهرمانی تمرکز کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار ایران و انگلیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
گارد تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد هجومی تیم ایران ابراز نارضایتی کرد.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی بلژیک، در دفاع از ادن هازارد گفت که در رئال به جای تمرکز بیش از اندازه روی چربی بدن هازارد باید روی استعداد ذاتی او حساب کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
خزعلی تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، .. او این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت ایجاد کرد و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ارسال جنگنده های نظامی به اوکراین روی میز قرار دارد اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.
دانیال اسماعیلی‌فر این روزها چهره درخشان تمرین پرسپولیس است و تلاش می‌کند توانایی خود را در دفاع و حمله نشان دهد.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ