قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام کمیته انضباطی سه امتیاز دیگر از شمس آذر قزوین کسر شد تا این تیم با منفی 5 امتیاز تا مدتی قعرنشین لیگ بیست و سوم باشد
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
کیلیان امباپه تنها 8 دقیقه بعد از شروع بازی دروازه تروا را باز کرد تا در غیاب مسی و نیمار همچنان تک ستاره تیمش باشد.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.
سرمربی آلومینیوم گفت که تیم او برای موفقیت، باید 90 دقیقه تمرکز کافی و کامل در بازی داشته باشد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه عملکرد ضعیف تیم اعزامی به تونس نیاز به واکاوی دقیق دارد، گفت: حضور بدون سرمربی شمشیربازان در رقابت‌های انفرادی مرسوم است و مسئله عجیبی نیست.
سرمربی برزیل در دقیقه 80 دیدار امشب تیمش مقابل کره جنوبی آلیسون را تعویض کرد و ویورتون، سنگربان سوم خود را به میدان فرستاد.
لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده و باید روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه بدهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
فیروز کریمی برای ماندن و ادامه همکاری با طلایی‌پوشان آبادانی باید از دو دیدار پیش روی تیمش نتایج قابل قبولی کسب کند.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
شمس آذر قزوین به یک پیروزی دیگر دست یافت تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
سرمربی صدرنشین لیگ یک می‌گوید تیمش برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و باید به تلاش مضاعف ادامه بدهد.
نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: متأسفانه اطلاع رسانی ناقص تیم مذاکره کننده یکی از عواملی است که به التهابات حوزه اقتصادی دامن زده است و شایسته نیست اطلاعات از طرف‌های دیگر به جامعه برسد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ