خاویر آگیره معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا باید رسانه ملی را در حد گروگان جمله «اگر این‌ها بیایند ما می‌رویم» تقلیل دهیم؟ این اصلا چه حرفی است؟! مشخص است، آن شخصی که چنین برخوردی کرده و چنین موضعی گرفته، نگاه کلان به مسائل ملی ندارد. مسائل ملی،حزبی نیست و محدود به گروه و دسته‌ای خاص نمی‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دلایلی که مسبب افزایش قیمت در واحدهای ملی است به دلیل کاهش تولید مسکن بود زیرا؛ تولید مسکن به پایین‌ترین حد خود رسیده بود و سوداگری‌های زیادی در حال انجام بود.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
اگر مسافتی که مسافر می‌خواهد طی کند حداقل ۸ فرسخ (رفت و برگشت) باشد، نمازش را در سفر باید شکسته بخواند و مراجع تقلید در مورد تعیین مقدار ۸ فرسخ اختلاف‌نظر دارند که مشهور آن حداقل ۴۱ و حداکثر ۴۵ کیلومتر است. شایان ذکر است که ابتدای مسافت مذکور، از آخرین منازل مسکونی شهر محاسبه می‌شود.
کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زیاده‌خواه نیستم اما برنامه‌های‌مان باید در حد معقول عملیاتی شود‌.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: درگاه ملی مجوز‌های کشور حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شده است و هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و دستگاه‌ها به صورت مجزا به صدور مجوز اقدام می‌کنند، باید وزارت اقتصاد پاسخگو باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس مصمم هستند به کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری کمک کنند و مردم ما حتماً می‌دانند که این کمک باید در حد توان دولت و اعتبارات کشور باشد.
یکی از پیچیدگی‌ها دوره ما این است که بایدن پادشاه گاف، صحبت کردن بیش از حد و پس گرفتن گفته‌های پیشین خود است و اکنون او موظف است به امریکایی‌ها و سایرین در سراسر جهان یادآوری کند که پیامد‌های ناخواسته اقدامات نادرست تا چه اندازه می‌تواند سریع و آسان رخ دهد.
اسماعیل حلالی می‌گوید احتیاط بیش از حد باعث شد بازی پرسپولیس و سپاهان کم موقعیت باشد.
رحمان عمو زاد ستاره کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد، بیش از حد معمول دوبنده خود در سرشانه ها را لمس می کرد.
تجارت ایران با کشورهای عضو پیمان شانگهای در حد متوسط قرار دارد و باید با تقویت روابط، ظرفیت‌های بالقوه تجاری با این کشورها را بیش از پیش فعال کرد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ