اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی با اشاره به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها، گفت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
دفتر نخست وزیری ارمنستان از رایزنی تلفنی سید ابراهیم رئیسی و نخست‌وزیر ارمنستان درباره تحولات منطقه خبر داد.
بن فرحان قرار است در این سفر با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و دیگر مسئولان ایران دیدار و درخصوص آخرین تحولات در روابط دو کشور رایزنی کند.
جلسه رای اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبح امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق محاسبات رئیس جمهور، طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما ابراهیم رئیسی برای گرفتن میانگین میان این دو عدد، فرمول جدیدی را مورد استفاده قرار داد. منبع: ایرنا
دولت رئیسی در سال جدید نه تنها مسئولیت سنگینی در حوزه‌های مختلف دارد بلکه با مسائلی باید دست وپنجه نرم کند که نوع مدیریت آن‌ها رقم زننده تحولات آتی کشور در سال جاری خواهد بود. مسائلی که از همین آغاز سال جدید کلید خورده و می‌توانند معیاری برای سنجش عیار دولت رئیسی باشند
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
این مساله زمانی جدی‌تر می‌شود که همزمان با سفر رئیسی به چین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، چین را نسبت به پرداخت هزینه‌های سنگین در صورت نزدیکی فزآینده به تهران تهدید کرده است
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران امروز برای سفری سه‌روزه و به دعوت همتای چینی خود راهی پکن می‌شود. در این سفر علاوه بر علی باقری و رئیس کل‌ بانک مرکزی، شش وزیر کابینه دولت سیزدهم نیز رئیسی را همراهی خواهند کرد.
رئیس جمهور کشورمان با همتای سوری خود تلفنی گفت وگو کرد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
علیرضا زاکانی گفت: وی اذعان کرد: دولت و مجلس انقلابی و دستگاه قضایی در حال تلاشند. دولت امروز به‌ویژه شخص رئیس‌جمهور تمام تلاشش معطوف به این است که این انباشتگی مشکلات گذشته را کنار بزند و راهی به سمت آینده باز کند که کار بسیار سختی است.
نشست ابراهیم رئیسی، با فعالان اقتصادی خراسان‌جنوبی
رئیس‌جمهور افزود: اگر همه نهادهایی که کارشان نظارت بر تولید در صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌های دیگر است از همه ضمانت‌های قانونی برای جلوگیری از تولید کالای بی‌کیفیت استفاده کنند. مردم نیز به استفاده از کالای ایرانی تولید داخل بیشتر ترغیب خواهند شد.
یک فعال سیاسی اصولگرا در نامه ای به رئیس‌جمهور از سیدابراهیم رئیسی رئیس دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد!
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : سیدابراهیم رئیسی به دعوت همتای قزاقستانی در رأس هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی عازم آستانه شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
رییسی: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.
فلاحت پیشه گفت: سفر و سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل «سخنرانی محور» خواهد بود. حتی هر گونه دیداری صورت بگیرد بیشتر نوعی اعلام موضع است و نه تلاشی منسجم و برنامه‌ریزی شده برای حل اختلافات و توافق.
سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با رییس جمهور روسیه دیدار کرد.
در این انتخابات محمدباقر قالیباف با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد. محسن پیرهادی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. ابوالفضل عموئی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ