کاپیتان سابق سه شیرها در مصاحبه با خبرنگاران آمریکایی با صراحت اعلام کرد که تیم ملی آمریکا در حد و اندازه های انگلستان نمی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به همراه چلسی و لیورپول چالشی جدی برای آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، گفت که لیونل مسی با پیوستن به اینتر میامی، در لیگ آمریکا کار آسانی نخواهد داشت.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
مسی ستاره آرژانتینی دو هفته پیش راهی اینتر میامی شد و حالا وین رونی که تجربه بازی در لیگ آمریکا را دارد، در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.
وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.
وین رونی می‌گوید کریستیانو رونالدو واقعا قصد جدایی از یونایتد را داشت و با مصاحبه جنجالی‌اش به هدف خود رسید. رونی می‌گوید با این وجود کریستیانو همیشه اسطوره یونایتد خواهد بود.
رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین امروز اعلام کرد: آمریکا تمام تلاش خود را می کند تا درگیری در اوکراین ماهیت دیگری به خود بگیرد و خشونت آمیز تر شود.
«اعتقاد من این است که ما باید با آمریکایی‌ها وارد مذاکرات غیرعلنی و به دور از فضای رسانه‌ای شویم. باید توجه داشته باشیم که واسطه گری اروپا در روند مذاکرات اتمی وین، به شدت کمرنگ شده و اکنون اروپا سردمدار تشدید فشار‌ها علیه ایران است. واسطه گری برخی دولت‌های عربی نظیر قطر و عمان در این رابطه می‌تواند راهگشا باشد.»
تایسون فیوری، قهرمان بوکس سنگین‌وزن، تایید کرد وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، موافقت کرده که نقش حریف تمرینی او را بازی کند.
وین رونی مطمئن است خشکسالی گلزنی هری کین در جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگال پایان خواهد یافت.
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که تیم ملی آمریکا توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، راهکارهایی را برای غلبه بر تیم ملی ایران به انگلیس و آمریکا ارائه کرده است.
وین رونی با حضور در مجموعه تمرینی منچستریونایتد خبرساز شد. او چند روز پیش با انتقادهای تندی که از کریستیانو رونالدو کرده بود خشم هواداران کریستیانو را برانگیخته بود.
نماینده آمریکا در امور ایران گفت: خواهیم دید که دولت آمریکا برای رسیدن به توافق متمایل است، اما در برهه کنونی، تمرکز روی چیز‌های دیگر است، زیرا گفتگو‌ها [ی وین]متوقف شده‌اند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو خواست صبور باشد تا فرصت بازی در این تیم را پیدا کند.
«همزمان با آزاد شدن چهار نفر از زندانیانِ آمریکایی و در عین حال، آزاد شدن چهار زندانی ایرانیِ در بند در آمریکا و البته آزاد شدن مقادیری از منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج از ایران، تحلیل‌ها و گمانه زنی‌های مختلفی در مورد پیام‌های احتمالی این تحول برای معادله احیای برجام و روند آتی مذاکرات وین مطرح می‌شود. دراین راستا، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
کنشگری‌های خاص و طرح‌های پشت پرده آمریکا در رابطه با مذاکرات اتمی ایران، تشدید خرابکاری‌های رژیم اسرائیل در روند مذاکرات مذکور، نگرش خاصِ واشینگتن به توافق مطلوب با ایران و در نهایت قطبی گرایی شدید سیاست داخلی آمریکا، چهار دلیل اساسی و محوری هستند که موجب ایجاد بن بست و رکود در قالب مذاکرات وین با محوریت نوعِ رویکرد واشینگتن و متحدان آن به این مذاکرات شده اند.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ نباید در دیدار برابر لیورپول از کریستیانو رونالدو استفاده کند.
وین رونی با اشاره به تنه زدن کیلیان امباپه به لیونل مسی از ستاره جوان PSG انتقاد کرده و می‌گوید کسی را با این حد از خود بزرگ‌بینی ندیده است.
وین رونی با ستایش از ارلینگ هالند، مهاجم جدید منچسترسیتی، می‌گوید او به یکی از بزرگان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور قدردان تلاش‌های جوزپ بورل، هماهنگ‌کننده مذاکرات وین است و اشاره کرد که آمریکا «آماده نهایی کردن یک توافق در این زمینه و اجرای دوباره (برجام) در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس طرحی بوده است که از ماه مارس روی میز مذاکرات قرار داشته.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ