تکلیف دو پست تیم ملی برای دیدار با انگلیس تا حد زیادی مشخص شده است و باید منتظر نمایش کاپیتان در میانه میدان برابر حریف بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد.
عارف آقاسی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که آینده آنها در فولاد خوزستان چندان روشن نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مقرر شد مجموعه شهدای دولاب در مدت یک تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف شود.
با روشن شدن تکلیف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس امروز همه چیز معطوف به انتهای جدول است. کدام تیم سقوط می‌کند؟
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با پیش بینی صدمین دربی پایتخت گفت: خیلی از هواداران دوست دارند جام را از دست بدهند و دربی را بگیرند ولی حالا تکلیف مشخص است و برنده بازی قهرمان هم می شود.
رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، به زودی با رده ملی وداع خواهند کرد.
پارلمان عراق امروز تکلیف دو وزیر باقیمانده کابینه عراق را هم مشخص کرد.
پارلمان عراق امروز تکلیف دو وزیر باقیمانده کابینه عراق را هم مشخص کرد.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
امشب تکلیف قهرمان مسابقات تنیس ۵۰۰ امتیازی وین و بازل مشخص خواهد شد.
تیمی که نبض بازی در میانه میدان را به دست بگیرد، فاتح نبرد حساس نقش جهان خواهد بود.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریت طرح استفساریه مواد ۳،۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مبنی بر تعیین تکلیف قبولی در آزمون وکالت موافقت کردند.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا، مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ