سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس گفت وقتی به رئال پیوسته، انتظار موفقیت در این باشگاه را داشته اما دیگر انتظار این همه موفقیت را نداشته است!
مدافع تیم ملی ایران می‌گوید پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی تصور می‌کرد به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند.
کلودیو رانیری که توانست تیم کالیاری را به سری A برگرداند، از عشقش به این تیم سخن گفت، جایی که برای اولین بار مربیگری را تجربه کرده است.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
در آن لحظه فقط به نجات جان آن کودک فکر می‌کردم اصلا به این فکر نکردم که فوتبالیست هستم و ممکن است کارم آسیب ببیند...
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش می‌گوید این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در آستانه انتقال به تیم آژاکس قرار داشت اما دو عامل این انتقال را منتفی کرد.
شیمون مارسینیاک، داور لهستانی فینال جام جهانی قطر، برای اولین بار در یک مصاحبه از تجربه خود از سوت زدن در این بازی تاریخی گفت.
نایب‌قهرمان فرمول یک 2022 درباره هم‌تیمی پیشین خود در فراری ایتالیا صحبت کرد.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
علیرضا فغانی داور ارزشمند و سرشناس فوتبال ایران می‌گوید حضور در جام جهانی رویایی بوده که همیشه به آن فکر می‌کرده است.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
مهدی مهدی‌خانی، مهاجم جدید هوادار می‌گوید در پرسپولیس به او بی مهری شده است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، از نمایش هجومی تیمش برابر منچستریونایتد لذت برده است.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
هم زمان با عید سعید فطر، با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با همکاری و هم‌دلی کارکنان، صادرات اتوبوس آتروس بنز از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل، به ترکمنستان آغاز شد.
من فکر می‌کردم اگر ظریف بیاید و تاییدصلاحیت بشود یا نشود، قطبیدگی ایجاد می‌کند و اگر رأی بیاورد یا نیاورد، باز هم قطبیدگی ایجاد می‌کند؛ براساس همین، آمدنم به هر شکلی را باعث باخت کشور می‌دیدم. [حضورم در انتخابات] در دو شکل باعث برد من می‌شد؛ یکی شورای نگهبان مرا رد می‌کرد و دیگری اینکه رأی نمی‌آوردم؛ این دو شکل را بینی و بین‌الله برای خودم برد می‌دانستم.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ