رییس جمهور گفت: مسئله فلسطین و آزادی قدس مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امام عظیم‌الشان ما مسأله فلسطین و آزادی قدس را به عنوان بزرگترین و مسأله محوری جهان اسلام اعلام کردند.
رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی با ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس عنوان کرد و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: متوسلیان زنده است مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: «متوسلیان زنده است، مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.»
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
معاون امور زنان رئیسی با هشتگ «زن زندگی آزادی» توییت زد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریان مقاومت با ایثار و فداکاری شهید سلیمانی جانی تازه گرفت و آرمان حاج قاسم یعنی آزادی قدس شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.
رئیسی: چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند/ برای ما دوگانه‌های غلط درست نکنید / بی‌سواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است/ رهبری به وظایف خود عمل کرد و کاستی‌ها مربوط به نظام اداری است
رئیس جمهور گفت: فکر کردند با کلمه آزادی می‌توانند مردم را گول بزنند و با اسم بردن از زندگی، مردم به حرف آن‌ها اعتماد می‌کنند، اما مردم خوب می‌شناسند و می‌دانند آن‌ها اگر سلب کننده زندگی مردم نباشند به هیچ کسی در عالم زندگی نمی‌دهند.
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «مردم ایران دشمن را خوب می‌شناسند» گفت: ما آزادی خود را بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیدا کرده‌ایم. این آزادی را از دست نخواهیم داد.
رئیس‌جمهور آشوب‌های اخیر را از جلوه‌های فتنه دشمن برشمرد و گفت: ببینیم دشمن با آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌خواهد نجاتشان دهد چگونه رفتار کرد. این‌ها به نام آزادی و توجه به حقوق انسان‌ها بسیاری از جوامع را به‌هم ریختند.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
سازمان ملل می‌گوید به یک ایرانی-آمریکایی بازداشت شده اجازه خروج از ایران داده شده است.
رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، ضمن تبیین سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقبال از آزادی خاک قره‌باغ و آمادگی برای بازسازی آن، هرگونه تغییر در مرز‌های بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ