در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر برای انجام برخی از امورات باشگاه استقلال، راهی ساختمان فدراسیون شد.
این غذا را به لیست دستورهای فوری اضافه کنید و مطمئن باشید وقت‌هایی به کارتان می‌آید که احساس می‌کنید هیچ پناهی ندارید!
اجرای سرود سلام فرمانده توسط دختران زیمبابوه‌ای برای استقبال از رئیس‌جمهور کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران از بازدید سرزده از ادارات این استان خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور از بازار کفش بازار بزرگ تهران بازدید کرد.
آلفرد ژان باتیست لومر، موسیقیدان نظامی فرانسوی، که معاون دسته موزیک هنگ اول سربازان گارد بود، سال۱۲۴۷ خورشیدی به ایران آمد. او به دانشجویان بخش موسیقی دارالفنون آموزش می‌داد. نخستین آهنگ سلام رسمی ایران، ساخته اوست، همچنین گفته می‌شود نخستین سرود ملی ایران را در ١٢۵٢ خورشیدی به لومر سفارش دادند تا بسازد.
نام‌ها به عنوان بخشی از کمپین «پیام در یک بطری» (Message in a Bottle)، به همراه یک شعر با عنوان «در ستایش راز: شعری برای اروپا» (In Praise of Mystery: A Poem for Europa) سروده ادا لیمون (Ada Limón) شاعر آمریکایی، روی یک ریزتراشه نوشته خواهند شد.
ماموران مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی کوراش حضور یافتند.
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
درباره قدمت این مسجد گفته می‌شود که مربوط به دوره قاجار است، اما «احمد ابوحمزه» ری‌شناس معتقد است که در دوره صفویه ساخته شده است. با این وجود، مولانا به‌دلیل شعری که درباره این مسجد در مثنوی معنوی سروده، می‌توان گفت قدمت آن بین قرن ششم تا هفتم است.
کیلیان امباپه در بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر، با یک سورپرایز از طرف هواداران دو آتشه تیمش روبرو شد.
سر دادن سرودی در اردوی تیم ملی کرواسی در قطر باعث ایجاد جنجال و خشم مردم بوسنی شده است.
آندرس دی الساندرو، هافبک سابق آرژانتین، تحت تاثیر سرودی که هواداران این تیم در قطر سر می‌دهند قرار گرفت.
خوشحالی پیرزنی آرژانتینی به نماد شادی این تیم پس از هر پیروزی در جام جهانی 2022 قطر تبدیل شده است.
بازیکنان تیم ملی کاستاریکا پیش از شروع دیدار برابر اسپانیا با تمام احساسشان سرود ملی را کشورشان را فریاد زدند.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
مرتضی مهرزاد که علاقه زیادی به شعر و ادبیات دارد آخرین دو بیتی‌اش را برای مادرش سروده است.
جای برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی دو هیئت بزرگ و معروف یزدی (فهادان و بعثت) در عزاداری‌های امسال خالی‌ست ...گفته می‌شود یکی از شعرهای نوحه این هیئت‌ها که توسط شاعر تحسین شده در دیدارهای شاعران با رهبر انقلاب، سعید بیابانکی سروده شده به تایید نرسیده
موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، با مدیرعامل شرکت بروکری ریفامز روسیه دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ