حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امام عظیم‌الشان ما مسأله فلسطین و آزادی قدس را به عنوان بزرگترین و مسأله محوری جهان اسلام اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس جمهور لیتوانی پیش از برگزاری اجلاس ناتو در ویلنیوس «برای ابلاغ یک پیام» به کی‌یف پایتخت اوکراین سفر کرد.
محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی به اسحاق جهانگیری تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور چین با ارسال پیامی به رجب طیب اردوغان، انتخاب مجدد وی را به ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت.
رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی به رجب طیب اردوغان، انتخاب مجدد او به ریاست‌جمهوری ترکیه را تبریک گفت.
در این پیام هیچ اشاره ای به مادران فرزندان ترامپ، از جمله ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نشده است. منتقدان رئیس‌جمهور سابق را به خاطر استفاده از این مناسبت در جهت منافع خود و مبارزات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۴ مورد تمسخر قرار دادند.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و به دنبال سانحه سقوط هواپیما در نپال، در پیامی این حادثه را به همتای نپالی خود تسلیت گفت.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت‌های بلغارستان را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس حزب عدالت و توسعه، تاکید کرد که سران این حزب مصمم به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2023 هستند.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پیامی درگذشت هوشنگ ابتهاج (ه. الف. سایه)، شاعر برجسته معاصر را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ