رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما، توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش‌های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: با اهانت به قران قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریه‌دار شده است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
عدم پرداخت حق آبه هیرمند این روز‌ها به مسئله‌ای نگران‌کننده تبدیل شده؛ این موضوع، اما با هشدار رئیس جمهور کشورمان به طالبان و واکنش این حکومت ابعاد جدیدی پیدا کرده است. کارشناسان پاسخ طالبان به هشدار اخیر ابراهیم رئیسی را توهین آمیز و تند تلقی کرده و به بررسی آن پرداخته اند.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
رئال مادرید تصمیم گرفته به حرف‌های تند امروز رئیس بارسلونا توجهی نشان ندهد و به آن هیچ پاسخی نخواهد داد.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
همسر رئیس جمهور مُسن آمریکا با رد پیشنهاد گرفتن تست صلاحیت ذهنی از سیاستمداران بالای ۷۵ سال، آن را «مضحک» خواند.
عمر کرملوف، رئیس فدراسیون جهانی بوکس به شدت از تحریم کردن بوکس توسط فدراسیون آمریکا، انتقاد کرد.
پاسخ عجیب رئیس جمهور آمریکا به رسوایی کشف اسناد طبقه‌بندی‌شده از خانه و دفتر کار وی، واکنش تند یک کارشناس حقوقی را در یک رسانه محافظه‌کار به همراه داشت.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
اظهارات رئیس جمهور ترکیه و تهدید به حمله به یونان با موشک بالستیک، واکنش تند آتن را به همراه داشت.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با انتقاد از «ماکرون» گفت: از این پس، ایفای نقش پاریس در عادی سازی روابط میان (جمهوری) آذربایجان و ارمنستان امکان پذیر نیست.
واکنش رئیس کمیته داوری فدراسیون فوتبال به صحبتهای فرشید سمیعی معاون باشگاه استقلال در خصوص داوران را مشاهده می‌کنید.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
میرشاد ماجدی روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر رئیس فدراسیون شود، از علی کریمی استفاده خواهد کرد.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ