رئیس‌جمهور با بیان این‌که «مردم ایران دشمن را خوب می‌شناسند» گفت: ما آزادی خود را بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیدا کرده‌ایم. این آزادی را از دست نخواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای رئیس جمهور سال گذشته به استان ما سفر کردند و من از آقای رئیسی خواهش کردم و گفتم ۳۰ درصد شهرستان شازند مبتلا به سرطان هستند، چراکه شازند آلوده‌ترین شهر ایران به لحاظ زیست محیطی است و علت غالب مرگ و میر در شازند سرطان است.
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه استان، سیستان و بلوچستان را پاره تن ایران خواند و گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود باید تلاش بیشتری برای رفع نیازهای مردم سیستان و بلوچستان صورت گیرد.
سران کشورهای قرقیزستان، لهستان، تاجیکستان، ازبکستان و روسیه در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید نوروز و سال جدید را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفتند.
رئیس جمهور در گفت‌گو با شبکه چینی «CGTN» با بیان اینکه آمریکا و غرب در شناخت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، گفت:  آمریکایی‌ها در سخن اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پیشرفت، اصالتاً امری درون‌زا و برون‌گرا است. بر این اساس ملت‌ها باید براساس ارزش‌ها و الگوی حکمرانی بومی و فرهنگی داخلی، برنامه توسعه خود را تدوین و اجرا نمایند. منافع اساسی و حقوق ملت‌ها از جمله حق توسعه قابل مذاکره نیست و هر تلاشی توسط کشور‌های قلدر برای سیاسی کردن و نهایتاً سلب حقوق ملت‌ها با سوءاستفاده از مکانیسم‌های بین‌المللی محکوم است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران جان و مال مردم است و این اقدام پدرانه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای کسانی که فریب خورده بودند و در این موقعیت حساس متوجه نبودند انجام دادند.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
در کشور آن‌ها همه آمارها مثبت است و روند رو به رشد. حالا ما مانده‌ایم و دو کشور متفاوت. کشوری که به گلستان می‌ماند و کشوری که در هر سوی‌اش دردی نهفته است. چقدر کشورها آن‌ها خوب است‌ای کاش ما هم آن‌جا بودیم!
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
رئیس‌جمهور گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رئیس جمهور: شما اگر تاریخ ملت ایران را درست مطالعه کنید می بینید که سال ها و قرنها زنان ما با اخلاق عفیفانه زندگی کرده اند و این موضوع مربوط به الان نیست. الان هم این روحیه را مردم عزیز ما و زنان و دختران ما دارند و لذا خودشان همواره به عنوان یک امر خودجوش آن را رعایت می‌کنند.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
آقای رییسی و دولت تحت‌تاثیر تحلیل‌های فریبکارانه و بولتن‌نویسان فریبکار قرار نگیرند. حتما یادتان است که می‌گفتند کسی جرات تحریم نفت ایران را ندارد، چون نفت به ۲۰۰ دلار می‌رسد. تحریم کردند ارزان هم شد و خسارات ماند برای مردم و تورم ۵۰درصدی.
واقعیت این است که آقای رئیسی در یک ایران زندگی می‌کند و ما مردم در یک ایران دیگر. در ایران آقای رئیسی کشور در بهترین حالت خودش از لحاظ مدیریت قرار دارد و حتی رکورد‌هایی هم در آن شکسته شده است. در ایران مردم، اما وضعیت نیازی به توصیف ندارد و داریم زندگی‌اش می‌کنیم.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
تعریف‌هایی متعددی از سهام و گروه‌های موجود در بازار سرمایه وجود دارد اما تک سهم‌ها از دو معنای مختلف تشکیل شده و سهامداران در زمان پیش‌بینی روند بورس باید به این نکته توجه کنند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم ایران صحبت کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ