رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: «متوسلیان زنده است، مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خود متوسلیان و چند نیروی دیگر در پادگان «الزبدانی» باقی ماندند و چند روز مانده به بازگشتش به تهران، برای جلوگیری از تصرف سفارت ایران در بیروت توسط فالانژ‌ها و ارتش اسراییل، از پادگان «الزبدانی» به سمت بیروت حرکت کرد؛ از محلی که تا بیروت کمتر از دو ساعت رانندگی راه بود، اما این جاده برای متوسلیان و سه همراهش پایان نداشت.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
معاون امداد جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به دنبال زمین لرزه موسیان ٢ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ پایگاه‌های امداد و نجات درحالت آماده باش قرار گرفتند.
ساده‌ترین کار برای بستن این پرونده، اعلام شهادت احمد متوسلیان توسط مسئولین و برگزاری تعدادی مراسم بود؛ سیاستی که در طول تاریخ توسط برخی کشورها برای عبور از مسئولیت یک گروگان‌شان انجام شده که اگر گروگان زنده باشد، به منزله شلیک تیر خلاص به اوست.
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر سردیس جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با حضور خانواده های شهدا، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مدیران شهری رونمایی شد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته و پرونده سرنوشت آنان همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته است.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: متوسلیان زنده است مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
فرمانده سپاه در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
سرانجام پس از ۴١سال، یک مقام رسمی، رسما خبر شهادت حاج احمد متوسلیان را اعلام کرد!
رفتاری که هواداران بشیکتاش برای کودکان زلزله زده ترکیه انجام دادند، جایش در فوتبال ایران خالی است. کودکان زلزله‌زده خوی هم چشم انتظار بودند اما دریغ از قدمی مثبت توسط متولیان فوتبال.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.
شهردار تهران گفت: پروژه شهید متوسلیان در جهان نظیر ندارد و افتخاری است که انشالله محقق خواهد شد
رئیس شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه جهت ساخت پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان از سوی شهرداری خبر داد و گفت: به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی ترافیکی بزرگراه جاویدنشان متوسلیان خبر داد و گفت: در این پروژه ۳۰۰ مترمربع زیرسازی بتنی رفیوژ انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نهایی شدن طرح فاز مقدماتی تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد و گفت: هزینه ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان ۲۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است.
شهردار منطقه ۲۱ از گشوده شدن هشت لاین در بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ