سازمان ملل می‌گوید به یک ایرانی-آمریکایی بازداشت شده اجازه خروج از ایران داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
آن‌گونه که در بیانیه سازمان ملل آمده «نماینده عالی بر اهمیت حمایت از آزادی بیان به عنوان یک حق اساسی بشر تاکید کرد. وی در عین حال تاکید می‌کند که هتک حرمت به کتب مقدس و اماکن مذهبی و همچنین نماد‌های مذهبی غیرقابل قبول است و می‌تواند به تحریک خشونت منجر شود.»
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از شعارهای نژادپرستانه شهرک‌نشینان در جریان برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز انزجار کرد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
سازمان ملل به تداوم بازداشت رهبران مخالفان از سوی نیروهای امنیتی تونس واکنش نشان داد و آنها را خودسرانه توصیف کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم دمشق برای گشودن ۲ گذرگاه مرزی دیگر برای کمک به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی استقبال کرد.
این مقام وزارت خارجه آمریکا در هراس از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران ونیز نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: ایران به پیشرفت سریع در برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و همچنان بزرگ‌ترین صادر کننده تروریسم در جهان است و از گروه‌های نیابتی که ثبات منطقه را برهم می‌زنند، حمایت می‌کند و همچنان به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود ادامه می‌دهد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود گفت که سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را که یک کشته نیز بر جای گذاشته است، محکوم می‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که این قطعنامه برای رژیم متبوعش الزام آور نخواهد بود.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که برخی از برنامه‌های بسیار حیاتی در افغانستان به‌طور موقت متوقف شده‌اند.
سازمان ملل به ارسال سامانه های موشکی پاتریوت آمریکا به اوکراین واکنش نشان داد.
سخنگوی سازمان ملل متحد از تعلیق حساب کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد.
سازمان ملل گسترش موج اقدامات خشونت آمیز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست نشین علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را محکوم کرد.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به همه پرسی های روسیه در مناطقی از شرق و جنوب اوکراین واکنش نشان داد.
هیئت سازمان ملل در عراق «یونامی» از همه گروه های سیاسی این کشور خواست که از «تهدید و خشونت» پرهیز کنند.
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی در واکنش به کشته شدن ایمن الظواهری، رهبر سابق القاعده اظهار کرد: ما هیچ اطلاع یا اطلاعاتی درباره محل اختفای الظواهری و اینکه آیا او در کابل بوده یا در مکانی دیگر نداریم، ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم.
غریب آبادی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل، گفت: تکرار ادعاهای بی سند و مدرک علیه ایران، اعتبار سازمان ملل را خدشه دار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ