رئیسی: چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند/ برای ما دوگانه‌های غلط درست نکنید / بی‌سواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است/ رهبری به وظایف خود عمل کرد و کاستی‌ها مربوط به نظام اداری است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ می‌شود.
رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با او دیدار کرد.
رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار کرد.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
محمد مهاجری گفت: اینکه بگوییم معاندین کسانی هستند که دست به سلاح سرد یا گرم بردند یا قتل و غارتی انجام داده‌اند و بقیه فریب‌خورده بودند دردی را دوا نمی‌کند؛ بنابراین این حرف‌های دوپهلو که هدف خاصی ندارد، بیشتر برای راضی کردن بعضی از مدافعان و افرادی که در احزاب و گروه‌های تندرو حضور دارند، زده می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس گفت: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد.
رئیس‌جمهور در دیدار شب یلدایی با خانواده شهید امنیت آرمان علی‌وردی گفت: خداوند متعال به این شهید گرانقدر صبر داد که قبل از شهادتش در مقابل هجمه‌های دشمنان و معاندین بایستد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همین الان که ایران به واسطه دشمنی معاندان درگیر حوادثی در داخل کشور است، غربی‌ها به ما پیغام‌هایی درباره مذاکرات می‌دهند.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
رئیس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه معاندین می‌خواهند عملیات‌های دفاع مقدس را تضعیف کنند، گفت: تمامی عملیات‌ها بر پایه دانش روز آن دوران صورت گرفت.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
جمعی از جانبازان و رزمندگان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با معاندین و هنجار شکنان و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس شهدا و جانبازان انقلاب و مدافعین حرم شدند.
«عصبانیت و هجمه معاندین به خدمتگزاران مردم در روزهای اخیر به خاطر عملکرد به موقع و حضور میدانی آنها برای مدیریت بحران بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ