رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
این روزنامه صهیونیستی آورده است که ایران اکنون به دنبال بازگشایی سفارتخانه های دو کشور سپس دیدار وزرای خارجه و بعد از آن دیدار سید ابراهیم رئیسی با عبدالفتاح سیسی است.
یوسی یوشع، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در توئیتر نوشت: «فرصت از دست رفته؛ رئیس جمهور ایران به سوریه سفر کرد. پاسخ مهم به غزه نه تنها لازم بود بلکه فرصت بسیار خوبی بود تا بازدارندگی آسیب دیده در جبهه شمالی را بازگردانیم؛ اما فرصت از دست رفت، یعنی کار به درستی مدیریت نمی‌شود.
رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
رئیس هیات حشدشعبی عراق جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین را به شدت محکوم کرد.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی است. ما باید بتوانیم در خدمات عمومی با دنیا رقابت کنیم. ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم‌صهیونیستی و لبنان، عظمت انقلاب و نظام اسلامی و جبهه مقاومت است. آنقدر باید هزینه های عادی سازی را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کار خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و اهداف ملی و منطقه‌ای خود را با قدرت دنبال می‌کند و این به مذاق آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش نمی‌آید.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و تهدیدات آن علیه لبنان بی ارزش است.
درحالی که َآشوب برخی در شهرهای ایران در کانون توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفته، سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل از جهات گوناگون قابل‌تأمل است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ